thomasro93

EU kontroll i stavanger. Hvor bør man gå?

Heisann, har flyttet til stavanger og skal ha bilen på eu innen 31.1.. så lurer på hvor det er studentvennelig for lommeboka og gå? eller er det lik pris rundt forbi?
Takker for svar.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen på EU-kontroll kan variere. De godkjente verkstedene kan selv bestemme hvor mye EU-kontroll skal koste.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er riktig, men det er (hvertfall i Ålesund) lite som skiller på PKK. De første verksteder følger de andre og vica verca..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I alta ligger vi fra 450kr til 750kr får eukontroll:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For og svare på spørsmålet ditt er meca vibemyr alright folk som har samme pris som "alle" andre men har aldri opplevd at de finner feil bare for og finne slik mange andre verksteder gjør..

Endret av Svolp
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For og svare på spørsmålet ditt er meca vibemyr alright folk som har samme pris som "alle" andre men har aldri opplevd at de finner feil bare for og finne slik mange andre verksteder gjør..

Naf

Endret av Rotiform
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn apropos verksteder som finner feil bare for å finne noe - NAF. Jeg fikk en 5-siders rapport der ca hele bilen måtte byttes etter EU-kontroll, og de surprisebuttsexet meg med ananas på prisen også selv om jeg er medlem...

Gikk til et annet verksted bare for å få en second opinion da jeg syntes bytte-bil-listen fra NAF var i overkant, og de kortet ned listen til 5 små punkter og lurte på hvorfor NAF hadde gjort det de gjorde da de uansett ikke fikser biler...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også gå god for Vibemyr bilverksted, ryddige folk, og dyktige mekanikere, til normale priser.

https://www.facebook.com/VibemyrBilverksted?ref=ts&fref=ts

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gode erfarfinger med Kvål Auto i sandnes. Dyktige folk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive