Walkabout

Detailing av 2011 BMW 5-serie, Stavanger

Heisann,

Er interessert i å få pristilbud fra noen som eventuelt kan utføre en jobb på bilen min. Den er relativt godt vedlikeholdt, da jeg utførte lakkrens i fjor og den er polert med SW shield tre ganger siste året (for hånd). Den har nå gått cirka 110.000 kilometer. Det jeg i utgangspunktet er på jakt etter, en en noe dypere maskinpolering/rubbing av karosseriet slik at vaskeriper etc. forsvinner, da jeg ikke får bort dette for hånd. Dette gjelder også vinduslister i gloss black. Eksosstussene må nok også poleres opp etter vinterhalvåret.

Liker å holde på med bilpleie selv, men har ikke helt tatt steget opp i maskinpolering enda. Derfor liker jeg å sette bort bilen hvert 3-4 år til noen som tar en litt dypere detailing av lakken med maskin så mye av vaskeripene fås bukt med.

Bilen er alpinhvit med fargekode 300. Sted: Stavanger-området. Er nok ikke aktuelt å utføre jobben før i mars/april.

Trenger ingen behandling av interiør. Ta kontakt her på PM eller tlf. 473 62 482.

post-7428-0-42834800-1420980577_thumb.jp

Endret av Walkabout
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heia

kan ta din bil, ta dine vaskeriper og behandles med crystal rock, evnt autobath på felgene

send en mail til rune_liestoel@hotmail.com

Mvh Rune

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer til å benytte Rune her, så da trenger ikke flere sende pristilbud. Uansett takk for interessen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra du fikk ordnet det. Bilen din er veldig fin, og jeg har siklet masse på den på bimmers :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra du fikk ordnet det. Bilen din er veldig fin, og jeg har siklet masse på den på bimmers :)

Mange takk for det, hyggelig å høre :)

Ble istedet J9 Detailing som skal ta bilen, mer praktisk å levere bilen fra seg her i Stavanger enn måtte ordne med transport til og fra Sokndal.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive