Mazda_323F

Hvor kjøper dere bildeler?

27 innlegg i emnet

Heisann, skal handle noen bildeler til min mazda 323f etter en EU kontroll.

og lurer på hvor dere handler deres deler? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skruvat kjøper jeg ikke fra mer, kjøpte noe bremser og foringer der sist, og det varer såvidt ut året før det er ødelagt igjen, for dårlig kvalitet for min del...

noen spesielle selgere du bruker på ebay? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei:)

Kaprer tråden litt her.. Jeg har nettopp kikket på nye bremseskiver og klosser til vår Rexton på ebay. uk. Jeg lurer på om man kan kjøpe post restante (vet det er flere poster ang temaet..) fra uk til strømstad e.l?

Eventuelt tenkte jeg å høre med noen Polske kompiser om å ta med når de er hjemme på ferie..

Har handlet litt forskjellig på ebay, og synes (med et unntak, en t-skjorte) det er meget god service og varene kommer (som nevnt, utenom denne t-skorta:)) frem uten noe stress. Dog har jeg handlet lite bildeler;)

Endret av bilmagikeren
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv brukte jeg Skruvat veldig mye men så kom jeg over denne siden http://www.reservedeler24.co.no/

Og nå bruker jeg så og si kun derfra så sant jeg ikke kjöper orginalt hos Volvo.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar folkens :)

Hei:)

Kaprer tråden litt her.. Jeg har nettopp kikket på nye bremseskiver og klosser til vår Rexton på ebay. uk. Jeg lurer på om man kan kjøpe post restante (vet det er flere poster ang temaet..) fra uk til strømstad e.l?

Eventuelt tenkte jeg å høre med noen Polske kompiser om å ta med når de er hjemme på ferie..

Har handlet litt forskjellig på ebay, og synes (med et unntak, en t-skjorte) det er meget god service og varene kommer (som nevnt, utenom denne t-skorta:)) frem uten noe stress. Dog har jeg handlet lite bildeler;)

Jeg synes ebay er veldig greit til mange ting, eneste er om det kommer feil, så må du vente en evighet på tilbakesending og styr...

men utenom det så er det nok ofte det beste :)

Men sliter med og finne selgere med rimelig frakt.

Polen skal visst være sinnsykt billig på bildeler og rep. usikker på kvaliteten, men sikkert brukbart :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

www.rexbo.eu

Handlet der i flere år, 100% til å stole på, men du må vite hva du skal ha for å kjøpe rett.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

www.rexbo.eu

Handlet der i flere år, 100% til å stole på, men du må vite hva du skal ha for å kjøpe rett.

Takk skal du ha, skal sjekkes ut :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

25% mva tilkommer, sendes med dhl fra Tyskland, Posten i Norge.

Ikke veldig gode på amerikanske biler, men ellers bra utvalg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

25% mva tilkommer, sendes med dhl fra Tyskland, Posten i Norge.

Ikke veldig gode på amerikanske biler, men ellers bra utvalg

Takker

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut, trekker de ifra moms hos rexbo?

(og legger til norsk når den kommer hit?)

Er det noen som vet hva den polske "finn.No" heter igjen? Har glemt det i farta:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet hva den polske "finn.No" heter igjen? Har glemt det i farta:-)

http://allegro.pl/ denne du tenker på ? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisene på Rexbo er uten mva. Derfor tilkommer norsk mva når du henter pakken på postkontoret.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg handler på eBay.co.uk, eBay.de, hos merkeforhandler i Norge og Polen og på allegro.pl. På eBay og Allegro må du vite hva du skal ha sånn at du ikke kjøper billig dritt (Har brent meg etpar ganger på det) eller feil vare (jada, har svimerker etter det også).

Frustrasjonen over dårlige aftermarketdeler har dog ført til at jeg i større og større grad kjøper originaldeler hos merkeforhandler.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

yes, supert:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv kjøpt noe deler på ebay.co.uk

Men som oftest handler jeg hos fcp gorton i usa(www.fcpeuro.no) eller på www.autodeler.co.no

Godt fornøyd med begge sidene

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv kjøpt noe deler på ebay.co.uk

Men som oftest handler jeg hos fcp gorton i usa(www.fcpeuro.no) eller på www.autodeler.co.no

Godt fornøyd med begge sidene

fornøyd med kvaliteten på delene? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fornøyd med kvaliteten på delene? :)

Hos FCP har jeg kun kjøpt original og type boch, brembo og tilsvarende. Hos autodeler valgte jeg type lemfoerder deler til meg selv, mens min bror valgte NK deler til sin volvo, han har vel klart å kjøre nærmere 3k kilometer på de nye bremsene og det på kort tid nå, ingen ting og klage på... Merket heller ikke noe ved montering. Så jeg er fornøyd

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hos FCP har jeg kun kjøpt original og type boch, brembo og tilsvarende. Hos autodeler valgte jeg type lemfoerder deler til meg selv, mens min bror valgte NK deler til sin volvo, han har vel klart å kjøre nærmere 3k kilometer på de nye bremsene og det på kort tid nå, ingen ting og klage på... Merket heller ikke noe ved montering. Så jeg er fornøyd

Høres bra ut.

takk for svar :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også anbefale rexbo.eu, bare gode erfaringer derifra. Men må vite hva du skal ha ja.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive