Gå til innhold

Hva bruker dere av "erstatningsprodukter" ?

Recommended Posts

Skrevet

All ære til alle de gode bilpleieproduktene som selges på nett i dag, uten de hadde vi nok vært noe hjelpesløse. Men - hvilke produkter bruker dere som bilpleiebutikkene IKKE selger.

Tenker da på Owatrol sin Polytrol for plastfornying som du får hos Jernia, klebemasse som clay som du får på Clas Ohlson etc. etc.

Kom med dine forslag !

Skrevet

Autosol kjøpt på Statoil ;)

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

Følg på Facebook!

Skrevet

0000 poleringsull fra Jernia...til stussene, gjerne sammen med autosol

Skrevet
Til ?

Ekstremt skitne vinduer, japseplast osv... 1 kork 7% i 10L såpevann. Tar også mye lukt.

Bruker i utgangspunktet aldri husholdningsprodukter i bilen med unntak av dette ;)

Men eddik er syre, så det gjelder å være forsiktig...

kris1986
Skrevet

Polytrol er en sikker vinner her, får ikke bedre plastfornyer enn den, i mine øyne ;)

mf fra biltema, til felger, dørkarmer osv

Og ikke minst Sonax glanssjampo, nydelig sjampo!

kris1986
Skrevet

Jeg kan faktisk liste opp kaldavfetning på biltema, funka supert på vinteren uten å ta LSP'n :) Så det så.. hehe

Petter
Skrevet

Vann fra Halden komune....

Selaclean Avfetting

Masse produketer vi bruker på jobben.... Applied, MaxWax, Meg.

• Admins
truhaa
Skrevet

Hva jeg ikke har kjopt på nettet er vel vannet jeg bruker her, ellers er det applicator pads fra torshov i mengder, billige og funker til ALT.... ellers er vel det jeg har her fra nettbutikkene

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet
HVa er erstatningsprodukter? :S

Tenker mest på de produktlinjene som ikke kjøpes på bilpleie nettsider som din egen.

Chris-520e39
Skrevet
Vann fra Halden komune....

Selaclean Avfetting

Masse produketer vi bruker på jobben.... Applied, MaxWax, Meg.

Du jobber ikke tilfeldigvis for Ketil, rett under DTN?

Petter
Skrevet

Ikke som jeg vet.... Eneste Ketil jeg vet om er vår Pirex.....

Jobber-Volvo :blink:

• 1 month later...
Skrevet

Hvordan er de andre avfettingene fra Biltema? (Har ikke fått tak i Prickbort enda)

Biltema har i tillegg til den vanlige kaldavfettingen: Bioavfetting, Superavfetting og en alkalisk type vel.

wreckmaster
Skrevet

TW pre wash, autosmart car shampoo til foam canon(clas ohlsson)blander med sonax glansshampoo(clas ohlsson) alt annet er megs fra bil-xtra

Skrevet

Biltema Kaldavfetting er helt OK, og Biltema Høytrykksshampo er en fin medium alkalisk avfetting. De andre er ikke noe særlig. :)

kris1986
Skrevet

kjøpte to murerbøtter på europris idag, fine til bilvask, en til såpevann og en til rent vann ;)

General Lee
Skrevet

Syns de trekanta murebøttene er gode, enkle å bære med seg rundt bilen vertfall.

Skrevet

De 5l sprayflaskene på rema funker til avfetning... Veldig billig er de også

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår