sansb94

Noen som har erfaring med CG Leather Scent?

Som titelen sier, er det noen som har erfaring med CG Leather Scent?

Er på utkikk etter å få litt duft i bilen og kom over CG LS. Holdbarhet? Skjolder på tekstil?

Brukte for 2-3 måneder siden denne:

11402_lg.jpg

Likte veldig godt den lukten som ble igjen etterpå men lukten forsvant etter ca 1 måned.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holdbarhet: noen få uker, alt etter hvor mye du bruker av stoffet og hvor mye bilen er i bruk.

Skjolder: Ingen jeg har sett, men jeg bruker slikt utelukkende i dørken.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Knutis her. Bruker den i ren form, og sprayer 2-4 spray på gulvtepper:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men får du den nye skinn lukten tilbake? Vil du anbefale den? Bortkastet penger?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den lukter veldig behagelig av skinn, det gjør den. :) Syns ikke den er bortkastet, men man må skjønne at to spray ikke holder i en måned.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikme at den lukter "ekte skinn", men jeg liker lukten.

Kjøpte leather scent nå nylig for å prøve da jeg var veldig fornøyd med New car scent fra CG, men ville teste noe annet. Godt jeg liker New car lukten til CG for disse 2 produktene lukter nesten likt. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns New Car lukter brent plast, og ikke i nærheten av LC. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende min er fra en uheldig batch, men synes ikke LS lukter sånn "behagelig skinninteriør", men ganske så stram skinnlukt som best kan beskrives som å stikke nesa helt opp i sånn ubehandlet skinn man hadde i tekstilformingstimene på skolen ;)

Altså, den lukter skinn som bare det, men ikke sånn som et skinninteriør i bil gjør. Min doneres lett vekk til de som ønsker å komme å hente den :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns New Car lukter brent plast, og ikke i nærheten av LC. :P

Dette er jeg ikke enig i. Tok akkurat en sniff av begge produktene og det føles som at NC er basert på LS og lagt til en lime lignende lukt. Alt i alt veldig lik lukt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Defekt nese? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Defekt nese? :P

Hehe. Jeg har veldig kraftig og følsom luktesans så det er nok heller motsatt. :P

Det kan jo hende jeg har fått flasker med feil innhold eller etikett da, men det er forskjell på fargen på produktene så jeg tviler egentlig på det.

Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det lukter godt! Litt mandig :) Er jo ikke som liker lukten av skinn da...

Synes holdbarheten er laber, men ei flaske holder nok til du blir lei lukta :)

Anbefales!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leather Scent lukter ubehandlet lær, ikke behandlet skinninteriør. Det er på ingen måte en ubehagelig lukt, men den passer bedre i en jakkebutikk der de selger jakker/sekker/vesker/motorsykkelvæsker/annet MC-utstyr av ubehandlet lær enn i en bil. Synes jeg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg heter også Øyvind, og synes heller ikke det er så himla stor forskjell på Leather Scent og New Car Scent. Men det er noe mer brent lukt på New Car Scent.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive