truhaa

DCN på gatebil 8 mars 09

Kommer artikkel på hovedsiden ang dette også...

Men standarden var som bernhard advarte mot... ikke bra...

her er noen jeg knipset der inne:

post-3-1236550733_thumb.jpg

post-3-1236550711_thumb.jpg

post-3-1236550695_thumb.jpg

post-3-1236550675_thumb.jpg

post-3-1236550653_thumb.jpg

post-3-1236550618_thumb.jpg

Se flere bilder i galleriet

swirls var det mye av, samt RDS var det på 99% der inne, en var på nivå med "vinneren" der men så ut som hadde en noe haze flate noen steder etter 95% nedbrutt compound, men var så og si strøken, men "vinner" den var 100% gitt... kommer med mer info ang det i artikkelen på hovedsiden etterpå....

Var å hilste på skoTner også der, og hadde lyst til å indikere at jeg skulle legge en pose, sette en flaske eller noe sånt på bilen hans, men var redd jeg hadde fått et nyreslag før jeg hadde rukket å si det var en fleip og at vi var fra DCN... vel nå fikk skoTner en flaske på bilen hans der inne da, en var litt uheldig å miste flaska på forskjermen hans, og han som eide flaska ble faktisk skummetmelk farget i fjeset på et nanosekkund stakkars.. jeg dro da frem mobilen og skulle filme for jeg tenkte at dette som kommer nå skal på youtube ;) vel det var en fleip da (filminga vel og merke, flaska var ekte nok den) men skoTner beit det i seg han, men jeg så det hvite på knokene hans...

takker til Ole Gunnar og skoTner for hyggelig samtale der inne, synd det ikke var flere der fra DCN som vi kom i snakk med, og føler vi bør ha en egen plass der så vi er lettere å få øye på, det som var morro var at når vi kom på hostVACNhost standen så stod skoTner opptatt å pratet med en kar, så vi ville ikke bryte inn i samtalen deres, jeg hadde nr til Ole Gunnar og hadde avtalt å sende han en sms når vi kom inn dit, så jeg sendte han en sms om at vi var på standen til AVCN.... så fant vi da ut at Ole Gunnar var mannen skoTner pratet med... haha, var bra når jeg sendte meld bak ryggen hans og han tok opp tlf rett etter at jeg hadde sendt meld og svarte "er her jeg også"... vel vel, mulig denne ble litt "må være der for å skjønne det" men hAi hAi så artig det var... men fin stand VCNA hadde da... var der såpass lenge at jeg begynte å klø litt så måtte over å se på Nissan R35 noen minutter for å hente meg inn igjen... Dennis var mest der de hadde radiostyrte biler ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig bra skrevet :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye skummelt der inne... Bra dere tok på dere jobben gutter! Flott artikkel og bilder :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra artikkel Truls!

Så ut som det var mye groms inni der ja...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott artikkel og bilder :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott artikkel truhaa og særdeles hyggelig å snakke med dere likesinnede DCN'er der. Mange av oss kjenner hverandre bare med navn, så det er fint å møtes i virkeligheten. Jeg var også forbauset over hvor mange biler som stilles ut med tildels store lakkdefekter. A5'en til skoTner var en av de få unntakene og den var til gjengjeld så strøken at det holder. :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så dere så ikke all steispruten på panseret samt bulken altså???? Bilen min har like mange bulker som hans jo, pg den er 8år gammel :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive