tekstmelding

Foma 330

Jeg vurderer å kjøpe en Foma 330 til å holde bilen ren. Jeg må kunne kategoriseres som en hobbybruker, og bor i en bygård så det er et poeng å holde apparaturen liten og nett.

Ser at OK Elektriske har grei pris på denne: Foma 330 @ OK el

Noen erfaringer med produkt eller forhandler?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis hovedkriteriene dine er vekt og størrelse er sikkert den Fomaen en ok maskin.

Her er et par ting jeg ville irritert meg over med den:

1. 5m slange er kort, du kommer ikke halvveis rundt bilen før du må flytte maskinen. 7m er minimum i mine øyne.

2. Vannmengde på 360 l/time syns jeg er lite. Får nesten følelse av å dusje bilen istedenfor å steame.

3. Ingen oppbevaringsmulighet av slange eller utstyr på maskinen.

Går du opp litt i pris får du jo testvinneren Foma 737, med bedre trykk, lenger slange, hjul og oppbevaringsmuligheter. En mye bedre maskin i mine øyne.

Men som sagt, er liten og lett stikkordene er vel valget enkelt.

Endret av chris
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser det følger med en form for skumlanse til Fomaen. Vurderer også å kjøpe en foam gun hos Autogeek (http://www.autogeek.net/auqufofogun.html).

Noen som har erfaringer med Foma sin medfølgende? Er det noe poeng å kjøpe en foam gun til hageslangen i tillegg?

Endret av tekstmelding
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den fra Foma er ikke noe tess, og Autogeek sin kan ikke sammenlignes med skumlanse til ht.. Scandicshine har en fin en...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive