Gå til innhold

Black Friday hos Bilnerden.no!

Recommended Posts

Skrevet

Har eller får dere inn Rupes UHS 130/150 pad? Får bare valgt 100mm på produktsiden..

- BMW 525d M-Sport '06 ///

- BMW 520i '97

• Forhandlere
Bilnerden.no
Skrevet

Har eller får dere inn Rupes UHS 130/150 pad? Får bare valgt 100mm på produktsiden..

Vi ble dessverre utsolgte for disse i dag.. Vi får de inn igjen så fort importøren får disse på lager.

• Forhandlere
Bilnerden.no
Skrevet (endret)

Går det an å kjøpe de nå sammen med andre varer selvom de ikke er på lager?

Vi har en policy om at alle produkter som ligger ute i nettbutikken skal være på lager slik at alle varene alltid kan sendes ut fortløpende. Dette gjør vi både for å holde kostnader nede med tanke på doble fraktkostnader og ikke minst for at vi skal være 99,9% leveringsdyktige :)

Dersom du bestiller nå og venter med hele forsendelsen så kan jeg åpne produktet for deg igjen så du får lagt inn bestillingen.

Endret av Bilnerden.no
Skrevet

Vi har en policy om at alle produkter som ligger ute i nettbutikken skal være på lager slik at alle varene alltid kan sendes ut fortløpende. Dette gjør vi både for å holde kostnader nede med tanke på doble fraktkostnader og ikke minst for at vi skal være 99,9% leveringsdyktige :)

Dersom du bestiller nå og venter med hele forsendelsen så kan jeg åpne produktet for deg igjen så du får lagt inn bestillingen.

Jeg vil gjerne benytte med av dette, så jeg får UHS paden i 130/150 :)

- BMW 525d M-Sport '06 ///

- BMW 520i '97

Skrevet (endret)

Genialt av meg å legge inn min bestilling i går da :)

Samme her :(

Edit: ser forøvrig at det er billigere å kjøpe mikrofiber enkeltvis, enn pakkene med

10

Endret av mariuso
Skrevet

Samme her.. for ha is i magen nestegang..

Skrevet (endret)

x4 :(

Endret av Albino
hmsilset
Skrevet

Tapte "bare" 300 kr på det, så ikke kjempekrise ;) vi får begynne å bestille kun på black friday :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-Silset bilpleie 

Skrevet

Hvordan fungerer UHS med andre pads fra Rupes, feks. medium eller Uber-pads? Er hele poenget at man må bruke UHS pads og polish? Dumt at det ikke er flere igjen da evt.

Skrevet

Det hadde vært fint, da jeg ønsker å få med meg både Black Friday og gruppekjøpet uten å måtte betale ekstra frakt for kun noen UHS-pads :)

Bestiller alt imorgen da :)

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

• Forhandlere
Bilnerden.no
Skrevet

Det hadde vært fint, da jeg ønsker å få med meg både Black Friday og gruppekjøpet uten å måtte betale ekstra frakt for kun noen UHS-pads :)

Bestiller alt imorgen da :)

Supert. Du kan bare legge inn bestilling på grønne Rupes pads og notere i kommentarfeltet at du ønsker UHS pads og at ordren skal holdes igjen til UHS er tilbake på lager.

Jeg vil gjerne benytte med av dette, så jeg får UHS paden i 130/150 :)

Du kan også gjøre som nevnt i forrige innlegg :)

• DCN Poeng 1
Skrevet

Supert. Du kan bare legge inn bestilling på grønne Rupes pads og notere i kommentarfeltet at du ønsker UHS pads og at ordren skal holdes igjen til UHS er tilbake på lager.

Du kan også gjøre som nevnt i forrige innlegg :)

Kjempebra![emoji106] Håper UHS kommer kjapt tilbake!

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Skrevet

F_en altså. Enda mer penger på bilpleie produkter...... :)

Konebil: 2022 VW ID.4 GTX, Pearl Black, 20" Loen (sorte)

Konebil: 2012 VW Sharan Highline 2.0 TDI 4Motion, Pantheon Grey metallic, 17» Jarama

Mannebil: 2014 Audi A6 Avant Quattro 3.0 TDI S-Line, Daytona Grey perleeffekt, 20" 5 arm rotor design titan optikk

VCDS / VAGCOM bruker.

Skrevet

Weeee, da er 20.9 kg med lange kvelder og vond rygg på vei i posten. Glad jeg ventet for å sjekke om det ble tilbud, fornøyd med det som er på vei

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]

2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår