Gå til innhold

Rupes eller scholl polerings middel?


MichaelM5

Recommended Posts

Hei, er ganske ny innen bilpleie og kjøpte meg et Rupes LHr15ES kit, nå har jeg da prøvt meg frem på noen biler og begynner og få lite medium rubbing og medium polish, så lurer jeg på om jeg skal bare kjøpe mer rupes produkt, eller om jeg burde prøve Scholl side produkt? Eller har folket andre tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fungerer blå rupes bra på grønn pute asso :) da får jeg prøve de, har igjen noen våtslipingsriper etter gårsdagens arbeid, så jeg for prøve de der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker helt klart Rupes sine fremfor scholl.

Alternativt hadde jeg varmt anbefalt menzerna som jeg også liker bedre enn Scholl.

Zephir (blå) på grønn pute, eller gul for den saks skyld funker bra avhengig av behov for cut. Også blå MF er veldig fin:-)

Endret av tr86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips :) ble til at jeg bestilte meg rupes grønn og gul nå så for jeg prøve menzerna neste gang :) har blitt en del kroner i bestillinger nå, heheheh :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Takker for tips :) ble til at jeg bestilte meg rupes grønn og gul nå så for jeg prøve menzerna neste gang :) har blitt en del kroner i bestillinger nå, heheheh :D

Tjohei og mer skal det bli :D
  • DCN Poeng 1

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har totalt handla får ca 80.000 så du må bare regne med at du blir å handle hele tia :)

  • DCN Poeng 1

Instagram

Facebook

Kamikaze Certified,Detailer

Max Protect Certified,Detailer og Car Care Center.

Always Dry Certified,Detailer og Car Care Center.

Gtechniq Certified,Detailer og Car Care Center.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er vi 2 ;) må bare få tid til å dra på kurs :) anbefaler og handle hos exint\swissvax og concours

  • DCN Poeng 1

Instagram

Facebook

Kamikaze Certified,Detailer

Max Protect Certified,Detailer og Car Care Center.

Always Dry Certified,Detailer og Car Care Center.

Gtechniq Certified,Detailer og Car Care Center.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt en mail til scandicshine hva om skal til for at de evt kan reise og holde kurs men har ikke fått svar :) hadde vært litt innteresant og fått litt lærdom fra fagfolk :) skal en tur på opphoggern som faren min jobber med og prøve meg litt frem på vrakbiler da tenkte jeg :) siste bestilinga havnet hos scandicshine og bilnerden, sjekket exint og, men for og få samlet mest mulig av det jeg skulle ha ble de hos de 2 denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...