nordboen

har prick bort endret navn til prikk vekk?

Var på multilakk sandnes. for å kjøpe 20liter kanne med prick bort, på den kannen han kom med sto det prikk vekk. Ham meinte det sto prikk vekk pga det var krav til norsk tekst på merke lappen. Er det ekte prickbort? Eller er noe kopi greier?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er den miljøvennlige versjonen av prickbort :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er forskjellen? Og virker det like effektivt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en del snakk om den for et år eller to siden, men har ikke hørt eller sett noe siden, bilpleiekongen solgte vel denne i nettbutikken en kortere periode. Den heter vel egentlig prikkfritt, skulle ihvertfall være vannløselig, utover det husker jeg ikke så mye mer. Vanlig prickbort er jo også biologisk nedbrytbar, så det var kanskje ikke store forskjellen på de.

Edit: evt. har jeg blandet prikkvekk med prikkfritt, og at noen bare har omtalt prikkbort som prikkvekk, men det finnes ihvertfall en miljøvennlig versjon av prickbort :)

Endret av trogha
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prickfritt er en miljøvennlig avfetting fra mac124, basert på rapsolje hvis jeg ikke husker feil

https://lh5.googleusercontent.com/proxy/3VoIhcTzh0QtnPt0TeB_fDzyPvUOdRx02WsjoI8xOE5iEiEFlFfDEcoi88n1NXuRauhRUvyq1BmexBSgRVygQt3M6wuiWL8MzDfpC36C-sKkeA9tbrQ5o5Gvp5Yj4-mNTZlgvkb7d_iiGHcJKEE=w207-h600-nc

Prikk vekk er fra en annen produsent mener jeg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prikkvekk/fritt/bort...er det rart man blir forvirret :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heter Prikk-Vekk nå ja.. Har kun endret navn og fått litt blå farge, ellers helt lik. Var hos Norsk Prol på fredag og hentet en dunke (importøren).

Prikk-fritt er den miljøvennlige versjonen. Som Belle sier, den er basert på rapsolje.. Litt tykkere og annen lukt.

Endret av svenrik
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er biologisk nedbrytbart trogha. "The only solution to polution is dilution" ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker prikk-vekk like bra som prikkbort?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker prikk-vekk like bra som prikkbort?

Ja :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive