Gå til innhold

nylagt asfalt på cquartz uk


Dynafit187

Recommended Posts

coata bilen min med carpro cquartz uk på mandag, å på onsdagen så kjørte jeg over et godt stykke nylagt asfalt.. bilen ser ikke ut etter dette.. spørsmålet er da, hvordan får jeg vasket bort dette før herdetiden er over? redd for at det skal sette seg såpass fast at jeg ikke får det bort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Marius sier, "drit i " coatingen, få bort asfalten ASAP! Ellers kan du få en enda morsommere jobb med å bli kvitt det igjen...

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips da for jeg bare kjøre på med pb og surfex da.. Er stortsett kun nederst på dørene, så ikke så mye i det om jeg må legge nytt.. Bare veldig irriterende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

johime(joakim)

Kjør på med Prickbort først, gjerne i flere omganger. Den er snillere mot LSP en Surfex'en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert folkens! bilen blei god som ny :D 3 runder prickbort, svak skummlegging, handvask og reload.. så gjenstår det å se hvor mye jeg har svekket lsp med så mye prickbort :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...