Iz0r

Kaercher skumlegger

Noen som har prøvt den som selges på Jernia? 0,6l til 259,-? Er det bare noe jalla?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har prøvt den som selges på Jernia? 0,6l til 259,-? Er det bare noe jalla?

Ja, har hatt den en stund. Den skummer helt på det jevne, men min lekker en del, noe den alltid har gjort, så det blir litt søl. Bestilte meg ny skumkanon på bilnerden igår, så da går den i søpla! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok :) greit å vite,ser det er mye plastikk

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har den skumleggeren, og jeg har brukt den i over ett halvt år nå, uten noe som helst problemer :)

Den lekker ikke, og skummer bra syns jeg... Har riktignok ikke prøvd den som alle andre har, rett og slett fordi jeg ikke har sett behovet :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min har heller ikke hatt noen lekkasjer og fungerer bra

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en slik, og synes den fungerer veldig bra. Med ren bh autofoam stående i beholderen "svetter" den en del. Bruker nå 50/50 autofoam og jif shampoo. Det går bra, og gir fint og effektivt skum.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte også denne når jeg kjøpte ny spyler. Den begynte å lekke og jeg synes ikke skummet var allverdens (ren autofoam) og kjøpte fra Bilnerden. Det er noe helt annet og mye "bedre" skum. Endelig kan jeg også legge barberskum på bilen min :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har og denne. Lekker en god del og ikke særlig bra skum. Merk at jeg bruker den på hageslangen med Jif Bilshampoo.

Så litt nærmere på den nå, og jeg har justeringa av skummet på toppen, kanskje den jeg har er en annen versjon av den...

Endret av Kim-S
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt denne en del før jeg gikk over til foam cannon,
Min erfaring er at man må bruke (minst) dobbelt så mye såpe med Kärcher sin i forhold til skikkelig foam cannon for å få samme mengde skum.

Ellers fungerer den helt ok.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har denne på en Kärcher K4, og syns den fungerer greit, men en ting jeg ikke liker: Den kan ikke lagres om den ikke er tom, den tømmer seg selv som om det er en slags hevert-effekt innebygget, så alt som er igjen i den ligger på hylla.

Det er ikke så ofte jeg setter den bort uten at den er tom, men ble litt klinete i boden inntil jeg ble oppmerksom på dette.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en slik jeg også, brukt den mye og den virker helt greit. Ingen problemer med den, bortsett fra at jeg dro av stilleskruen. Det er nok ikke skummeren sin feil :P Så til kun vask av egen bil så er den grei nok. Men hadde nok ivestert i en "orntli" en skulle jeg kjøpt i dag

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 2 stk av karcher sin type med 0.5ltr beholder. Den svetter som andre sier om du lar eksvis autofoam lagres på flaska. Synes ikke det er noe problem da jeg alltid renser den etter bruk ved å spyle gjennom den med rent vann. Har prøvd en annen skumlegger og synes ikke det er noen forskjell på hvordan de skummer. Fordelen synes jeg er å ha 2 stk skumleggere til prisen av 1 av typen de selger på bilnerden f.eks (1 til såpeskum og 1 til hurtigsealer av typen til nanolex)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive