Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Skal kjøpe nye dekk og felger, og har sett litt på Brock felger, nærmere bestemt Brock B21. Er dette gode felger? Noe å satse på?

Skrevet

Brock er generelt av god kvalitet. De er en av få som gir 2-3 års garanti på lakken på felgene (hva nå enn det betyr i praksis). Brock produserer også ganske heftige kvanta felger til orginallevering, som da ikke nødvendigvis står brock på, men de respektive bilmerkene.

Regner med at du vil ha denne felgen som sommerfelg og ikke vinterfelg ?

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Skrevet

Brock er generelt av god kvalitet. De er en av få som gir 2-3 års garanti på lakken på felgene (hva nå enn det betyr i praksis). Brock produserer også ganske heftige kvanta felger til orginallevering, som da ikke nødvendigvis står brock på, men de respektive bilmerkene.

Regner med at du vil ha denne felgen som sommerfelg og ikke vinterfelg ?

Som sommerfelg ja...

Skrevet (endret)

Dette blir også første gang jeg skal ha svarte felger (eller, de er jo delvis svarte). Er det noe spesielt jeg må tenke på med vask og vedlikehold av disse? I dag bruker jeg P21S, Bilt-Hamber Korrosol og har akkurat kjøpt in GT C5 Wheel Armour som jeg skal bruke på alle felgene mine.

Kom gjerne med erfaringer dere har med Brock felger :)

Endret av vetting

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår