WernerH

polere aluminiumsbåt?

Hei :)

Sjefen min har gitt meg i oppdrag å polere opp han velbrukte aluminiumsbåt....og da er spørsmålet som følger......hvilke produkter kan brukes her?

vet ikke om den er lakkert over aluminiumen eller om den er bar :/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis den er lakkert bruker du vanlig polish, er den ulakkert bruker du metallpolish.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis den er lakkert bruker du vanlig polish, er den ulakkert bruker du metallpolish.

så ikke noe hokus pokus? hvordan bevare med voks da? #845?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan metal polish kjøres med maskin eller for hånd? how-to forvask på noe sånt? :P funker kanskje dårlig med korrosol/iron-x? ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

roterende, ull å metal polish hvis det er bar alu, noe det jeg 90% sikker på at det er.

Ligger mye bra shit på youtube om alu polering, sjekk det opp ;) Jeg hadde høyglans polert hele greia om jeg var deg :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

roterende, ull å metal polish hvis det er bar alu, noe det jeg 90% sikker på at det er.

Ligger mye bra shit på youtube om alu polering, sjekk det opp ;) Jeg hadde høyglans polert hele greia om jeg var deg :D

ja men tordus...how bout sealant eller wax dat sjiet? ka ville du brukt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

colli 925, 870 eller anna lurium beregna på båt? Båten blir jo naturligvis utsatt for mye saltvann så lsp burde jo tåle det. :)

jeg hadde nokk gått for finish kare 1000p eller 845 sia jeg har alt for mye av begge :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som det nevnes, roterende, ull eller spiderpad og metallpolish, gjerne Autosol siden den faktisk har litt slipemidler. Og høyglanspolering, såklart. Sier jo seg selv.

Toppes med en marinvoks av noe slag, selv om en bilvoks også vil funke - dog ikke nødvendigvis like lenge.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte ull, roterende og alu polish her på en trillebår, ble blank som fy den, men merka at en kommer i mellom et lag om en er for hard på labben når en jobber med den. Kan være sinkbelagt båt (?).

Ser en uhøytidelig test her: Just4fun

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive