mammut89

SS rensemaskin reparasjon

Har flere enn meg fått problem med at spray funksjonaliteten går i stykker på disse maskinene ? Min sluttet å spyle etter en jobb idag. Satser på en enkel fix uten å sende den til alien hvis det er mulig.

motoren går forøvrig, dvs den lager en lyd. Om lyden er sånn den alltid har vært er jeg litt usikker på.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min lakk som en sil! Kontaktet butikk, og fikk ny slange og sluttstykke uka etter :-)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min slutter å spyle når den blir varm. Irriterende selvsagt og finnes det en billig ( gratis ) fix så blir jeg glad, men jeg mister ikke nattesøvnen av det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde lekkasje i handtaket på min men nytt fra Scandicshine så var problemet løst

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min slutter å spyle når den blir varm. Irriterende selvsagt og finnes det en billig ( gratis ) fix så blir jeg glad, men jeg mister ikke nattesøvnen av det.

Så litt mer på den idag og det er nok akkurat det som skjer med min også. Fungerer som gull nå som den har kjølt seg ned. Tror jeg lar det gå sin gang som det er men greit å vite hvor grensa går nå. Dumt å spyle på en kraftig dose med surfex for så å ikke ha mye vann å skylle med ... hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så litt mer på den idag og det er nok akkurat det som skjer med min også. Fungerer som gull nå som den har kjølt seg ned. Tror jeg lar det gå sin gang som det er men greit å vite hvor grensa går nå. Dumt å spyle på en kraftig dose med surfex for så å ikke ha mye vann å skylle med ... hehe

jeg er helt enig.

Har kjøpt inn et par extra filter på Jula for å se om det kan ha en effekt på varmen. Mulig det lønner seg å bytte det ut med et helt rent etter en stund med mye spyling.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må først bare si at jeg anbefaler INGEN å modifisere sin rensemaskin, det kan sikkert føre til brann, død og fordervelse!

Men jeg skrudde av toppen av lokket på rensemaskinen og flyttet thermosikringen slik at den ikke ligger inntil pumpen, og vips så slipper man at den kobler ut i tide og utide. Her ikke har uønskede bivirkninger så langt.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive