• 0
MariusB

Polering av dører audi

Spørsmål

Hei, har i lengre tid drevet med polering av panser og lettere overflater. Jeg bruker en g220 maskin, og har nå bestemt meg for å gå ovee hele bilen. Men jeg er litt usikker på hva jeg med listene på dørene. Både de midt på, og s-line listene nederst på dørene. Jeg kan jo maskere de å ta hele døra men hva pleier dere å ta selve listene? La ved et illustrasjons bilde som viser "listene" d er snakk om:)

http://www.audizine.com/gallery/data/500/S4DOORBLADES_fs.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 svar til spørsmålet

• 0

Tryggeste er alltid og maskere, hindrer skade og polish rester, men er de lakkerte så hadde eg nok kjørt fint inntil, for så og kjøre over de.

Hadde det vert min bil og eg hadde hatt tid til det ville eg kanskje tatt de av, for å rengjøre skikkeligt, sjekke for rust og skader.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

O

Tryggeste er alltid og maskere, hindrer skade og polish rester, men er de lakkerte så hadde eg nok kjørt fint inntil, for så og kjøre over de.

Hadde det vert min bil og eg hadde hatt tid til det ville eg kanskje tatt de av, for å rengjøre skikkeligt, sjekke for rust og skader.

Den er grei, går for å maskere så får jeg se hva keg evt gjør etterpå. De er lakkert men vil ikke gjøre noen skade :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Jeg polert de på en kunde sinn bil, gikk fint det, bare vær litt forsiktig. De var også lakkerte.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Jeg polert de på en kunde sinn bil, gikk fint det, bare vær litt forsiktig. De var også lakkerte.

Får vell bare prøve da :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

De listene nederst på døra der er greie å demontere.

2 torx skruer og dra de bakover og ut

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive