Aero

Lister på dørene..pest og ei plage

Listene på dørene mine samler store mengder med vann. Ved bruk av foamkanon så må eg spyle i ca 30 min før alt av såpe er vekk..og når såpen er vekk ligger det vann igjen..så rennemerker nedover døren og kanalen! Noen gode tips her? Listene er bare clipset på..lurte på å fuge dei på med tech7..men da blir det jo ett styr om eg må ha av listene engang :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spyl med hageslange uten noen form for munnstykke. Mer vann, mindre luft, og såpen forsvinner raskere. :)

Evt høytrykk rett inn bak listen... If you're feeling lucky. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spyl med hageslange uten noen form for munnstykke. Mer vann, mindre luft, og såpen forsvinner raskere. :)Evt høytrykk rett inn bak listen... If you're feeling lucky. ;)

Har ikke hageslange når eg er innom selvasken :) når eg bruket HT spyler eg ovenfra og "ned" på listen. Spyler eg på siden kunne eg stått i flere uker uten å fått vekk såpe :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vask så godt du kan med apc, kost og hva som må til for å få vasket ordentlig, dynk godt med Scholl NEO/Carpro HydrO2/Gyeon Wetcoat og spyl av. Det bør funke en stund :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du vasket bak der noengang? Da jeg dro av mine første gang lå det endel drit der som sikkert hindrer ting i å renne fritt vekk. Smør på noe med vannskrekk der bak så hjelper nok det og?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du vasket bak der noengang? Da jeg dro av mine første gang lå det endel drit der som sikkert hindrer ting i å renne fritt vekk. Smør på noe med vannskrekk der bak så hjelper nok det og?

Nei. Muligens eg burde prøve det ja! Er så forferdelig irriterende med rennemerker at eg dauer snart :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive