Gå til innhold

Polish angel

Recommended Posts

Skrevet

Ja, blandt annet. Famouse har jo flere gode sider, men viking shield er en soppas god sealant at den gjør jobben godt alene også, så for vår del gjør vi det primært av den grunn. :)

En annen ting jeg lurer på, (selv om du ikke har svart på det første spørsmålet mitt) er om eller hva kunden betaler ekstra for å få "toppet" forsegingen med voks?

Skrevet

Har endelig fått teste escalate lotion og viking shield! Meget gode å legge og buffe.. Så gjenstår det å sjekke holdbarheten

Ble lagt på en hvit BMW 120 som tilhører kusinen min, å hun holder vel ikke akkurat dcn standard på vask og stell av bilen

Nordic Detailers
Skrevet

En annen ting jeg lurer på, (selv om du ikke har svart på det første spørsmålet mitt) er om eller hva kunden betaler ekstra for å få "toppet" forsegingen med voks?

Hei igjen!

En ser kanskje ikke så stor forskjell om en legger viking på halve panseret og viking + famouse på andre. Men som tidligere nevnt så er vel famouse en voks og ikke sealant. Når det er sagt, så erfarer vi at den gir en lengre holdbarhet og i noen tilfeller mer wet look. (Så ja, kanskje smør på flesk)

Og som svar på om kunden betalet ekstra, Nei! :)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår