Gå til innhold
mortos

HVA SYNES FOLKET

Recommended Posts

mortos    0
mortos

Hei har idag montert nye endestusser på min Ford Kuga.Her er noen bilder av enderørene jeg monterte. Jeg syntes det ble veldig mye bedre en de orginale enderør.Hva synes folket ?

Mvh. Mortos :D

post-7822-0-57105800-1411921149_thumb.jp

post-7822-0-80861200-1411921181_thumb.jp

post-7822-0-27689500-1411921196_thumb.jp

post-7822-0-86290000-1411921222_thumb.jp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

Skulle jo trodd at de var såpass store og kromma original også :P Om de ikke var det fra før så er jo dette en bra oppgradering på utseende :)

Googla nå og så de originale sugerørene :) Ja, så mye bedre ut med litt større eksos stusser!!

Endret av hmsilset

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AppelsinSkall    47
AppelsinSkall

Tenker det går veldig bra! :) velkommen til forumet :)

Neste tips må vel da være å skrive en litt mer informativ tittel. "Nye endestusser. Hva synes dere?" For eksempel.

Er du fornøyd med kuga'n? Hvilke modell er det? Jeg og fruen har kikka litt på en sånn. Fine biler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
griffenfeldt    184
griffenfeldt

Har lyst på synlige endestusser selv, men kan desverre ikke bare kline på noen stusser da mine er bøyd under bilen.

Er det stor motor eller er det bare gimmick med 2 blås ut bak på din bil?

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mortos    0
mortos

Tenker det går veldig bra! :) velkommen til forumet :)

Neste tips må vel da være å skrive en litt mer informativ tittel. "Nye endestusser. Hva synes dere?" For eksempel.

Er du fornøyd med kuga'n? Hvilke modell er det? Jeg og fruen har kikka litt på en sånn. Fine biler.

Hei. Veldig fornøyd til nå :) men er ikke det sprekeste jeg har kjørt. Det er en 2008 m standard 136 hk 2.0 liters turbo diesel. Men har planer om og chippe bilen kanskje det vil bli bedre da :)

Mvh. Mortos

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
WernerH    86
WernerH

Hei. Veldig fornøyd til nå :) men er ikke det sprekeste jeg har kjørt. Det er en 2008 m standard 136 hk 2.0 liters turbo diesel. Men har planer om og chippe bilen kanskje det vil bli bedre da :)

Mvh. Mortos

Ingen tvil om du vil merke forskjell med chip :)

Har selv samme motoren i citrobængen min....som dog muligens er kakken tyngre enn kugaen.....og for å si det mildt...den er slapp :P merker godt forskjell mellom min og fadern sin helt nye Kuga 2.0 TDCI :P

Ble veldig bra med nye stusser :) på Ford her i byen ble flere slike kuga levert med store stusser om kunden ønsket det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig