• 0
Jan Egil

behandling av skinnseter

Spørsmål

10 svar til spørsmålet

• 0

Jeg har ikke merket noe farge i denne.. Har brukt den på både lyst og mørkt skinn.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Jeg har ikke merket noe farge i denne.. Har brukt den på både lyst og mørkt skinn.

Samme her, veldig bra og drøye produkter. Lukter forresten skikkelig digg skinn :D .

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Jeg bruker The Revival fra Wolf's. Denne er også drøy i bruk, lukter godt og farger ikke sømmer da den er hvit!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

hva bruker dere til og påføre midlene med?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Spraye på leathercleaner, tørke av med MF klut. Applicatorpad til leatherconditioner. Buff av med MF etter tørking!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Spraye på leathercleaner, tørke av med MF klut. Applicatorpad til leatherconditioner. Buff av med MF etter tørking!

Applicatorpad lik som på voksing av bilen da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Applicatorpad lik som på voksing av bilen da?

RIktig!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Bør ikke bruke mf på skinnseter. Mf trekker til seg fuktighet og gjør at skinnet blir tørt. På sikt blir det veldig avhengig av å tilført næring. Bruk frotte :) påføringspad bør og være i frotte eller lignende, får smurt det meget godt inn da. Den i sv sitt kitt er kjempebra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Bør ikke bruke mf på skinnseter. Mf trekker til seg fuktighet og gjør at skinnet blir tørt. På sikt blir det veldig avhengig av å tilført næring. Bruk frotte :) påføringspad bør og være i frotte eller lignende, får smurt det meget godt inn da. Den i sv sitt kitt er kjempebra.

Da lærte jeg noe nytt også.

Mener du at MF klarer å trekke fuktigheten UT av skinnet, bare ved å tørke vekk skinnrensen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Da lærte jeg noe nytt også.

Mener du at MF klarer å trekke fuktigheten UT av skinnet, bare ved å tørke vekk skinnrensen?

Skal vel ganske ofte rens for at det skal gjøre det, men MF "biter" seg og fast i skinnet, og "skader" overflaten, spesielt med gjentakende eller kraftig bruk.

http://www.autogeekonline.net/forum/auto-detailing-101/37616-mf-towels-no-good-clean-leather.html

Endret av Vårhus
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive