Gå til innhold

behandling av skinnseter

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har ikke merket noe farge i denne.. Har brukt den på både lyst og mørkt skinn.

Skrevet

Jeg har ikke merket noe farge i denne.. Har brukt den på både lyst og mørkt skinn.

Samme her, veldig bra og drøye produkter. Lukter forresten skikkelig digg skinn :D .

Skrevet

Spraye på leathercleaner, tørke av med MF klut. Applicatorpad til leatherconditioner. Buff av med MF etter tørking!

Skrevet

Spraye på leathercleaner, tørke av med MF klut. Applicatorpad til leatherconditioner. Buff av med MF etter tørking!

Applicatorpad lik som på voksing av bilen da?

Skrevet

Bør ikke bruke mf på skinnseter. Mf trekker til seg fuktighet og gjør at skinnet blir tørt. På sikt blir det veldig avhengig av å tilført næring. Bruk frotte :) påføringspad bør og være i frotte eller lignende, får smurt det meget godt inn da. Den i sv sitt kitt er kjempebra.

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Skrevet

Bør ikke bruke mf på skinnseter. Mf trekker til seg fuktighet og gjør at skinnet blir tørt. På sikt blir det veldig avhengig av å tilført næring. Bruk frotte :) påføringspad bør og være i frotte eller lignende, får smurt det meget godt inn da. Den i sv sitt kitt er kjempebra.

Da lærte jeg noe nytt også.

Mener du at MF klarer å trekke fuktigheten UT av skinnet, bare ved å tørke vekk skinnrensen?

Skrevet (endret)

Da lærte jeg noe nytt også.

Mener du at MF klarer å trekke fuktigheten UT av skinnet, bare ved å tørke vekk skinnrensen?

Skal vel ganske ofte rens for at det skal gjøre det, men MF "biter" seg og fast i skinnet, og "skader" overflaten, spesielt med gjentakende eller kraftig bruk.

http://www.autogeekonline.net/forum/auto-detailing-101/37616-mf-towels-no-good-clean-leather.html

Endret av Vårhus

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår