bmwpil

Vond lukt i bil

30 innlegg i emnet

Har fått vond lukt i bilen og blir verre for hver dag, kan ikke forstå hvor den kommer fra og finner ingenting heller, hva kan jeg gjøre her?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kupefilter, eller vann som trenger inn og ligger under teppe i isolasjonen og gjærer?

Endret av polishduden
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

+ en Ac rens evt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sett/kjent på gulvet ellers rundt i bilen under mattene etter fuktighet? Stoff eller gummimatter? Når er det tatt AC-rens?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har begynt nå de siste 2-3 ukene men har hatt bilen rundt 2 mnd så kan ikke forstå det. Muligens en AC rens hadde gjort seg men det er med en gang jeg setter meg i bilen, kjenner ikke noe underveis så kan være at AC blåser det bort under kjøring?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket grundigt i bagasjerommet og? Sjekk og i motorrom.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket grundigt i bagasjerommet og? Sjekk og i motorrom.

OK skal sjekke her og.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A/c lukter helvete første par min også fader lukta ut. Setter en tier på filterbytte og ac rens

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A/c lukter helvete første par min også fader lukta ut. Setter en tier på filterbytte og ac rens

Jo sant! Men tror den har en litt annen lukt, for lukta er med en gang jeg setter meg i bilen ikke i det jeg starter den men når jeg setter meg i den

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i verden er det du holder til? Hadde du vært i nærheten kunne du ha stikki innom en tur og testet et par ting.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk om den lekker kjølevæske.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i verden er det du holder til? Hadde du vært i nærheten kunne du ha stikki innom en tur og testet et par ting.

Stavanger :) Skal sjekke det Lars, har sjekket at mattene er tørre og slikt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

evt.. bruke nesa å snuse deg fram til hvor det er dårlig lukt.. finner du det er i tepper e.l så kan du komme innom så skal vi ta en rens på det.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BMW bruker ved hver filter bytte en BMW rens de sprayer hvor filteret er plassert og inn i systemet for å forhindre lukt.

Dersom man bruker frittstående verksted tipper jeg slike ting blir utelatt uten å si noe sikkert om akkurat det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BMW bruker ved hver filter bytte en BMW rens de sprayer hvor filteret er plassert og inn i systemet for å forhindre lukt.

Dersom man bruker frittstående verksted tipper jeg slike ting blir utelatt uten å si noe sikkert om akkurat det.

Ja tenkte å bytte filteret og så får kjøre en AC rens og sånn uansett, men syns det er merkelig hvis det skal være det når det lukter fra før av, før dette verket begynner å svive

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være at bakteriene som kan dannes i kanaler rett og slett lukter fra sist apparatet var i bruk. Her vil det jo også være åpent selv om luften ikke blåser når bilen er parkert. Nå sier jeg ikke at det er dette, men jeg vet som sagt at BMW bruker å spraye godt hvor microfilter er plassert og inn i kanalene (fra utsiden av bilen)

Mer kan ikke jeg uttale meg om akkurat dette:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være at bakteriene som kan dannes i kanaler rett og slett lukter fra sist apparatet var i bruk. Her vil det jo også være åpent selv om luften ikke blåser når bilen er parkert. Nå sier jeg ikke at det er dette, men jeg vet som sagt at BMW bruker å spraye godt hvor microfilter er plassert og inn i kanalene (fra utsiden av bilen)

Mer kan ikke jeg uttale meg om akkurat dette:-)

Høres bra ut, da skal jeg prøve en AC rens + nytt filter. Det eneste jeg kommer på er at jeg har mistet en bacon bit ned under setet kanskje en gang :P Men trodde jeg hadde fått støvsugd den. Ufattelig at den skulle ha luktet så mye uansett

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bacon lukter bare digg! Åhh tenk deg bacon wonderbaum.... Mmmmmhhhhh

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe bacon fra jobb lunsj :P Men var bare 1 liten terning og tror den skal være borte :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bacon lukter bare digg! Åhh tenk deg bacon wonderbaum.... Mmmmmhhhhh

Nå får du bare bestille da.. oppfylle drømmen din..

http://www.coolstuff.no/Bacon-Luftrenser

Endret av Arild
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive