MonkeyMadness

Collinite 845 vs. Svisswax Shield

Hvis pris er tatt helt ut av bildet, hvilken voks ville du valgt?

For meg er holdbarhet viktigst, hvilken av disse to vil jeg da bli mest fornøyd med?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man ikke skal tenke på pris så er valget lett. Sv shield, lukter godt, enkel å legge og enkel å buffe. Den har også god holbarhet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris helt ute av regnestykket, helt klart Shield.

Pris med i regnestykket, fremdeles en knapp på shield.

Collinite gir mye for pengene, men shield er en drøm i forhold, etter min mening. Med shield koser jeg meg med voksingen, mens med collinite er det gassmaske som gjelder..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gassmaske? har tatt ganske mange biler i en liten garasje men aldri følt behovet for det.

Fins riktignok vokser som lukter mye bedre men den er såpass kjapp å legge at det går fint for min del

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gassmaske? har tatt ganske mange biler i en liten garasje men aldri følt behovet for det.

Fins riktignok vokser som lukter mye bedre men den er såpass kjapp å legge at det går fint for min del

Hva kan jeg si, det er ikke lukten som gjør at jeg trenger maske, lukten er vond men den overlever jeg. Faktum er at jeg får skallebank og hodepine etter en rask runde med den, derfor gassmaske - kan høres litt uvanlig ut, men slik er det for min del..

Kan ikke forklare det, men jeg får veldig lett skallebank av diesel, neglelakkfjerner (når fruen driver med slikt), mens feks bensin er toleransen min betydelig høyere.

845 kommet av en eller annen grunn inn i første kategorien..

Endret av tr86
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shield er sykt mye deiligere å buffe enn #845

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor stor forskjell er det på holdbarhet?

Hva med glans, noe ulikheter her?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns jo selv Collniten er veldig grei å ha med å gjøre på alle vis, men er lysten på å prøve Shield feks nå merker jeg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive