HHA

Kärcher Bilvask 5 L

Heisann! :)

Sitter på Elkjøp sine sider nå og ser at de selger Kärcher bilvask 5 L for 119,-. Noen som har prøvd denne såpen? Fornøyd?

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...fsAAAEQRTx3.9qF

Har en høytrykkspyler med 2 beholdere til å fylle såpe i + en foam lance fra Kärcher. Tror det kunne blitt spennende å brukt foam lance og satt såpebeholderne som er laget på høytrykkspyleren på gull guffe hvis denne såpen skummer. Kunne blitt ett ganske solid lag med skum/såpe tror jeg, hehe

Hvis noen har prøvd denne såpen før så kom med erfaringer osv. Takk

MVH

HHA

Endret av HHA
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er den jeg har prøvd. Den er ALT for sterk. Tar f.eks. kverken på utbedringslakk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir kanskje litt i drøyeste laget å sprøye på med foam lancer OG såpeholderen på høytrykkspylern da ja. Noen såper du vil anbefale som man får kjøpt på f.eks biltema, torshov bilrekvisita, clas ohlson eller bilxtra? Helst en såpe som skummer mye og ikke er alt for dyr :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte på sånn 4 - 5 liters dunk jeg får kjøpt i en butikk i nærheten jeg da. For skal ikke bestille over internett riktig ennå :) Og hadde vært greit å sjekke hvordan det systemet jeg har fungerer med skummende såpe. Men takk for linken anyway. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Scandicshine sin Snow Foam er helt konge...Får den i posten dagen etter du bestiller(ihvertfall jeg) ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Karcher-såpen er elendig. Alt for sterk, lukter vondt, skummer dårlig.

Save you money;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du bare teste, er det jo bare å prøve med bilshampoo fra biltema. Koster vel 15kr flaska og gjør ingen skade på bilen. Tror den finnes i 4L dunk også, men kanskje ikke.no vits i å kjøpe så mye drit;) Den er i hvert fall bedre enn zalo.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare testing for moro skyld ja :) Skal uansett kjøpe meg kvalitesvarer når jeg er ferdig med førstegangstjenesten. Så da blir det nok den foam lancer'n fra Scandicshine. Jeg har sett bilder av hvor sinnsykt bra skum den legger :D Kanskje det har kommet noen nye modeller av diverse ting når jeg er ferdig med militæret også, hvem vet.

Men takk for svar folkens. Nå vet jeg at det ihvertfall ikke er vits å legge penga i en Kärcher bilsåpe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive