Gå til innhold
Arild

Detailing av mc

Recommended Posts

Arild    1 067
Arild

Nabokveget har fått seg noe gammelt veæl av en sykkel.. Hu er kjip som bare faen og legger ikke 50 øre i noe men hu har nå vært olk mot meg så tenkte å hjelpe henne litt.. Er ymse kromdeler på den som har fått litt rustflekker. Noen som aner om det er mulig å fjerne på en enkel måte. Er overflaterust på fjærer og potte bl.a.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tr88    257
tr88

Du kan jo gjøre et forsøk med Autosol på kromdeler.. Men redd det ikke kan gjøres så mye med.. Overflaterusten på resten må du pusse ned og lakke for å få det bra igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
jorgenrostbo    18
jorgenrostbo

Nå får jeg ikke åpnet linken som Kim la ut siden jobben ikke liker youtube, men har sett magiske resultater gjort med aluminiumsfolie og vann på chromen på sykkelen til en kolega. koster ingenting og funker bra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vårhus    374
Vårhus

Nå får jeg ikke åpnet linken som Kim la ut siden jobben ikke liker youtube, men har sett magiske resultater gjort med aluminiumsfolie og vann på chromen på sykkelen til en kolega. koster ingenting og funker bra!

På videoen dynker han en fanger i chrom med cola og gnukker ivei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig