Gå til innhold
BompiI

Polishangel

Recommended Posts

BompiI    1
BompiI

Noen som erfaring med følgende produkter?

Polishangel master sealent

Polishangel famous

Polishangel snowwhite

Polishangel viking shild

1. Det jeg lurer på er holdbarhet

2. Glans og wetlook

3. Ca hvor mange biler man får ut av en flaske

4. Legg gjerne ut noen bilder av bilen du har behandlet med produktet

På forhånd takk for svar :)

Endret av BompiI

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
johnsen90    639
johnsen90

PA master sealant og viking shield har jeg prøvd. PA har mange gode produkter.

Master sealant får en rå wetlook og brukbar holdbarhet. Viking shield er under test nå :) Men var meget fin å legge.Bruker veldig lite av begge,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tr86    526
tr86

Master sealant får en rå wetlook og brukbar holdbarhet. Viking shield er under test nå :) Men var meget fin å legge.Bruker veldig lite av begge,

Estimert holdbarhet MS? Da tenker jeg når den er såpass svekket at du hadde lagt ny LSP:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
johnsen90    639
johnsen90

Estimert holdbarhet MS? Da tenker jeg når den er såpass svekket at du hadde lagt ny LSP:-)

Ca 4mnd før jeg strippa den og la noe annet på. Den er drøy i bruk og tar veldig kort tid å legge så er et flott produkt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
BompiI    1
BompiI

Ca 4mnd før jeg strippa den og la noe annet på. Den er drøy i bruk og tar veldig kort tid å legge så er et flott produkt

Tusen takk for svar, har dere noen bilder eller S&S å vise til? Legger dere forhånd eller med maskin?

Endret av BompiI

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
johnsen90    639
johnsen90

Søk på forumet for s&s med den.

Legges med maskin:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bateman    41
Bateman

Hvordan var tilstanden på MS når du strippet den? de lover vel 12 mnd på denne, så 6 mnd bør vel være mulig å få ut av de? ;)

Har lagt den på to biler i to lag med herdetid i mellom-meget flott våtlook og veldig enkel å jobbe med, både med maskin og hånd.

Er litt spent på om de overlever vinteren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
johnsen90    639
johnsen90

Ja det var fortsatt fin futt i den. Men skulle prøve noe annet:) 6-8mnd er maks tenker jeg

Endret av johnsen90

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
griffenfeldt    184
griffenfeldt

Jeg bruker MS toppet med Famous på de bilene kundene ønsker det lille extra.

MS er fin for å bevare glansen man oppnår v polering. Har prøvd ett par andre produkter hvor jeg føler glansen i lakken tar et lite steg tilbake etter påføring. Glansen kommer tilbake etter et par vask, men i overleverings øyeblikket er det greit at glansen og dybden i metaliclakken er tilstede der og da.

Produktene føler jeg både er drøye og enkle i bruk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Johnny-Puma    72
Johnny-Puma

Tusen takk for svar, har dere noen bilder eller S&S å vise til? Legger dere forhånd eller med maskin?

Hei

Se FB siden vår, der har vi mange bilder av biler vi har brukt Polish Angel produkter på :)

Ta gjerne kontakt for mer info om Polish Angel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tr86    526
tr86

Corollaen i signaturen min er Forøvrig lagt master sealant på.

Uten at jeg skryte av holdbarheten jeg oppnådde med den; derfor jeg lurte på andres erfaringer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
BompiI    1
BompiI

Hei

Se FB siden vår, der har vi mange bilder av biler vi har brukt Polish Angel produkter på :)

Ta gjerne kontakt for mer info om Polish Angel.

Takk for tipset, mye fine bilder :) . Er det nødvendig å toppe Master med famous altså?

Endret av BompiI

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
johnsen90    639
johnsen90

Takk for tipset, mye fine bilder :) . Er det nødvendig å toppe Master med famous altså?

Nei ikke nødvendig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Johnny-Puma    72
Johnny-Puma

Som johnsen90 skriver er det ikke nødvendig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
BompiI    1
BompiI

Hvordan var tilstanden på MS når du strippet den? de lover vel 12 mnd på denne, så 6 mnd bør vel være mulig å få ut av de? ;)

Har lagt den på to biler i to lag med herdetid i mellom-meget flott våtlook og veldig enkel å jobbe med, både med maskin og hånd.

Er litt spent på om de overlever vinteren.

Har du bilde =)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tr86    526
tr86

Jeg la på corollaen rundt påske, og der ligger vannet flatere enn flatest, og har forsåvidt gjort det en stund også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lillejordet    426
lillejordet

Har lagdt polishangel ms på en kunde bil å har dessverre ikke hørt no fra eier angående holdbarhet men vil si at produktet er veldig enkelt å legge å lett å jobbe med. la 2 lag på denne bilen begge lagene med maskin. Så slenger jeg på noen bilder av ferdig bildene av den bilen jeg la MS på

DSC06240_zps3ced1855.jpg

DSC06236_zps98aa6ceb.jpg

DSC06234_zpse82974c0.jpg

DSC06235_zps6b2b58e6.jpg

har planer om å teste den på bilen til samboeren gjennom vinteren så får jeg se hva mer den duger til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig