mmosberg

En god plastfornyer for terskellister?

Har 3 unger som går inn og ut av bilene. Terskellistene blir slitt og stygge. Bruker Autoglym Bumper Care og Glare Magic (er litt usikker på det siste navnet da jeg ikke lenger har originalemballasjen). AG Bumper Care trekker støv og farger av, mens Glare produktet bare holder plasten frisk noen få dager.

Har lest om Polytrol, men den farger også av og er beregnet til utvendige plastdeler? Er det noen som kan anbefale et produkt som er bra til plastfornying på interiørdeler?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polytrol er et supert produkt utvendig.

Men har også blitt imponert over AF Dressel, ikke like god varighet som polytrol men veldig enklere å ha med å gjøre, samt ikke så klissete som andre plast fornyere jeg har testet, denne kan vel brukes innendørs også om jeg husker baksiden på flasken rett.. men ville uansett testet på et veldig lite område først før jeg gikk på større deler :)

Plast å gummi kan variere en god del hvordan de reagerer med div produkter etc, noe suger til seg med engang å blir helt 100% andre vil ikke ha produkt så bare blir en slags hinne utenpå.. ihvertfall min erfaring.

Forøvrig aldri vært borti at polytrol har farget av hos meg.

Endret av Concker
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Carpro DLUX, holder leeenge og gir fin sort farge

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

polytrol! Ingen ting dårlig å sei om den. Billig, grei å jobbe med, trekker ikkje støv, veldig god holdbarhet! ^_^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

polytrol! Ingen ting dårlig å sei om den. Billig, grei å jobbe med, trekker ikkje støv, veldig god holdbarhet! ^_^

Men stinker båt. Jeg ville holdt den langt unna plast innvendig i dørene.

Jeg holder en knapp på Gtechniq C4, Gyon Trim eller Carpro DLUX. Jeg har ingen erfaring med noen av dem, men disse skal være drøy i bruk og holde lenge.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men stinker båt. Jeg ville holdt den langt unna plast innvendig i dørene.

Jeg holder en knapp på Gtechniq C4, Gyon Trim eller Carpro DLUX. Jeg har ingen erfaring med noen av dem, men disse skal være drøy i bruk og holde lenge.

_MG_8934.jpg

_MG_8934.jpg

Kanskje litt seint for din del, men det kan sikkert skule litt av dagens riper og hindre fremtidige riper.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min favoritt innvendig er VRP dressing, men om den egner seg til ditt formål vet jeg ikke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gtechniq C4 vs Carpro DLUX

http://www.youtube.com/watch?v=_jX01ntst0g

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive