Gå til innhold
WernerH

CX-5 krom trim

Recommended Posts

WernerH    86
WernerH

Hallå :)

Svigers har fått det for seg å sette på noe Chrome trim på sin CX-5 etter en tur i sverige hvor han så en slik :P

han har omsider fått settet, men jeg synes de remsene med 3M tape bak virker noe smålig og ikke vil feste seg skikkelig.

2012-2014-font-b-Mazda-b-font-font-b-CX- slik ser settet for lyktene ut, han har speilkåper og små chrome lister som skal være på nedkant av dører......noen tapetyper å anbefale som tåler litt kemi?

Bilen ble forøvrig klargjort for vinteren forrige uke :P

10557300_10203737064494321_1428425376049

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LAS84    75
LAS84

Jeg har gode erfaringer med Biltemas grønne teip. Klippe til riktig og sett det på. Ikke la den komme i kontakt med vann eller kjemi hvertfall de 3 første dagene ellers slipper den. Jeg brukte den på en Suzuki jeg hadde og de satt i alle årene jeg hadde den. Ellers er det jo flere å velge blandt. Bare stikke innom jernvare å se. Sikker flere på forumet her også som vet om noen flere ;)

Fin bil foresten, blir bra med pynt ;)

Endret av LAS84

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Roy Inge    201
Roy Inge

Bema har en som er en hel del tynnere og meget god. Jeg husker ikke pris på denne, men kan godt anbefales.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig