Aero

Polering/voksing i vaskehall. Yes/No?

Har lagt merke til at det er flere her inne som bruker og polere/vokse bilene sine inne i selv vaskehallene

Og det er naturligvis forskjellige meininger om dette..hva synst du?

Personlig synst eg det er ei pest og ei plage om du bare skal innom og spyle kjapt av bilen, men kan ikke pga det står en inne og okkuperer hallen menst han bruker 30-40 min på å vokse bilen :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker her, men tror ikke jeg har sett noen her inne polere bilen sin i vaskehall, da de fleste her bruker betydelig mer tid på poleringen enn som så. For meg hadde det hvertfall ikke vært et tema.

Voksing derimot hadde jeg ikke hatt dårlig samvittighet sålenge det ikke var kø for å slippe til.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt handler om tid og sted. Å stille seg 16.mai i den ene vaskehallen i området å vokse bil, er nei. Om det er 3+ vaskehaller, på kveld, eller natterstid,og ingen er der, go for it. :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å vaske og vokse i vaskehall når det ikke er kø, er null stress. :)
Men selve poleringsjobben, den hadde jeg nok droppet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det er ingen problemer med den relativt høye luftfuktigheten på slike steder?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vasker og vokser i vaskehall vinterstid og får mine beste resultater holdbarhetsmessig da...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Voksing har jeg gjort mange ganger på natten i vaskehall. Det er 2 plasser i hallen, og jeg er alltid alene, og da syntes jeg det er greit. Ikke ta det på dagen og lag kø. Da er det ikke greit. :)

Endret av Core2Duo
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare du ikke bruker den skitne ripekosten de har der med "polering" så er det vel greit :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vokset bilen flere ganger i oppvarmet vaskehall på vinterstid. Gjerne sånn i 00-01 draget på natta da :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive