MagneL

Gtechniq G4 og 5

Tenkte ta vinduene på V60'n til kona, og få testet ut disse to produktene.

G4: veldig tung å buffe av? Måtte dele opp bakruta i 3-4 deler. Og buffe for harde livet. Fukte MF følge jeg ikke ga resultat.

G5: veldig lett å jobbe med. Tok restene etter G4, samt lett å buffe av. Resultatet ble veldig bra! Men ble fryktelig skeptisk da jeg så hvordan produktet påvirket påføringssvampen!! Husker ikke om den er kjøpt hos Scandicshine eller AutoGlym. Men den smuldrer jo helt opp, stakkar?? Prøvde legge ved bilde med I-phone, men det var for stort...

Hva er folks oppfatning av produktene, og hvordan legger dere på og buffer av?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan kun snakke for g5. Gode greier å påføre (bruker bomullspad/sminkepad), god effekt og holdbarhet er ganske god.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

G5 ødelegger skumputer og G4 kan være litt ekkel å jobbe med (kanskje ikke fullt så ille å jobbe med som du uttrykker over her da).

Tidligere har jeg påført G5 med bomullsputerr (slike som Klykken nevner over her), men har nylig gått over til å bruke vanlig tørkepapir (fra. f.eks Lambi). River av en liten bil og bretter den sammen noen ganger. Dette ser ut til å fungere bra da produktet ikke trekker inn i papiret og mykner det slik som ofte skjer med bomulls puter. Med papir kan man også bestemme størrelse på "aplikator" selv. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker slike sminkepads til påføring. Aldri hatt problemerr med verken G4 eller G5

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang G4 kan det hende jeg "tok i litt" for å få frem poenget:)

Greit, d blir det sminkepads heretter. Blir artig å spørre kona om jeg kan få noen;)

Noen som polerer med maskin før de begynner med G4? Alternativt, går noen rett på G5?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polerer alltid vinduene som skal få forsegling. Som regel for hånd ( heftig trening)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polerer, så G4 og til slutt G5?:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

G4 er polering for ruter :P

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang G4 kan det hende jeg "tok i litt" for å få frem poenget:)

Greit, d blir det sminkepads heretter. Blir artig å spørre kona om jeg kan få noen;)

Noen som polerer med maskin før de begynner med G4? Alternativt, går noen rett på G5?

Har lagt g5 uten å bruke g4 først, funker fortsatt 5 mnd etter. Svekket en del, men ikkje så dårlig som rain-x.

Har en test kjørende på frontrute der halve er polert med maskin og halve uten, men g5 på hele.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På fine ruter kjører jeg g6 og g5 etterpå, på eldre slitte blir det g4 også g5. Jeg bruker mf3 til påføringa :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive