FredrikD91

Foamlance m/Kärcher kobling

Usikker på hvor jeg egentlig burde poste denne, men jeg kjøpte en nevnt ovenfor foamlance fra Parts&Retards for en liten stund tilbake. Brukte denne to ganger å nå virker den ikke lenger....
Det som skjer er at når jeg kobler den til HT og begynner å spyle, så kommer det vann og produkt ut fra låsingen på koblingen. (altså plastikk koblingen på HT'en.
Noen som har vært borti det før? Og hvor har de billige erstatningsflasker? I rein forbannelse vridde jeg den skjevt på gjengene som igjen er av plastikk..

Sendte mail til P&R nå, men ville høre med folket også! :) ( Har prøvd to forskjellige HT'er, likt problem på begge.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imellom kobling og spyler eller kobling og lanse? Hvis 1, du mangler ikke en o-ring? Hvis 2, prøv med gjengeteip.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kobling og spyler. prøvd med ny gjengeteip. vet ikke ang o-ringen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde samme problemet med en foamlance jeg kjøpte på bilnerden. "stålrøret" mellom lance og karcher kobling var på min gjenget inn i begge deler. raust med gjengetape i begge ender løste problemet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde samme problemet med en foamlance jeg kjøpte på bilnerden. "stålrøret" mellom lance og karcher kobling var på min gjenget inn i begge deler. raust med gjengetape i begge ender løste problemet.

Samne her på kanon fra exint, godt med gjengeteip samt loctite 577. Holder enda tett etter 50+ ganger.

Forrige eg hadde gikk det hull i plastikkoblingen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive