Gå til innhold
TomTom

Innrede dobbeltgarasjen min

Recommended Posts

TomTom    9
TomTom

Jeg har nylig fått støpt betongsåle med Ashford formula på toppen i min garasje på ca. 6x6m.

Garasjen ligger i en rekke og har panel på ene veggen mot naboen, men ellers er det bare stenderverk og kledning som dekker resterende vegger.

Jeg funderer for øyeblikket på om hvordan jeg skal montere skap og hva slags, skal jeg ha noen stående på gulvet eller bare hengende på veggen? Jeg ser flere som har skap langs sideveggen. Hvorfor det, er det ikke bedre å ha det innerst?

Kom gjerne med innspill og ideer. Skal få tatt et bilde og lagt ut en dag, det gjør det kanskje litt enklere å illustrere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
NeDD    1 215
NeDD

Hva skal du lagre i garasjen? Har du noen skap fra før av eller skal alt kjøpes eller bygges?

Tenk på hva du skal ha i garasjen, og hvor du vil ha det, så finner du raskt ut om skapene skal stå inderst eller på sidene.

Ofte er det kun de med bred garasje som kjører skap på sidene har jeg sett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
TomTom    9
TomTom

Planen er å lagre så lite som mulig på bakkeplan, men verktøy og utstyr til polering og skruing av bil. Jeg har bygget to hemser over garasjeportene så der kan det lagres noe og dekkene er tenkt hengt høyt opp på veggen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig