Alfaduden

Har Surfex HD, trenger jeg CG Green Clean?

Har kjøpt en ny bruksbil. Tenkte å la den være et rullende forskning/lavkostprosjekt.

Trenger jeg å kjøpe CG Green Clean i tillegg til Surfex HD som jeg allerede har til å rense stoffseter og vaske interiør ellers med?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du våtsuger/rensemaskin?

Surfex er veldig effektivt, men jeg synes det er en del jobb å få ut alle såperestene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du våtsuger/rensemaskin?

Surfex er veldig effektivt, men jeg synes det er en del jobb å få ut alle såperestene.

Jeg skal svinge innom Biltema og ta med en våtsuger. Har ikke garasje ennå, så kjøper bare den billigste jeg finner til å begynne med, så kommer Foma inn hvis jeg blir "avhengig" av en våtsuger.

Edit:

Hadde egentlig håpet jeg ikke trengte våtsuger, men etter å ha lest litt ser det ut som at det ikke er nok å tørke av med MF etter påføring av Surfex/GC.

Endret av Alfaduden
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt rester av Greenclean gjør ikke så mye ut av seg, verre med surfex som kan gjøre tepper/tekstiler litt stive hvis du ikke får bort all såpen.

Jeg har vasket både innertak og gulvteppet i bagasjerom på den måten med GC, børste og mf, og vil si det blir rent nok for hvermansen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive