Rodin

Kurs i Bergen.

Jeg kunne godt tenkt meg å lært mer om bilpleie. Finnes det noen muligheter for kurs rundt Bergen? Sikkert mange som er interessert.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på her!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir også med, så lenge jeg ikke er på stål holmen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

+1 avhengig av tidspunkt og pris.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært veldig kjekt med et kurs
+ 1 fra meg også

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vore interessant, men må passe med tid og pris

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christer R og jeg kan holde kurs, men vi må finne et lokale med plass til 8-10 personer og en bil eller to først.

Vi kommer tilbake til pris og tidspunkt dersom vi finner et lokale.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christer R og jeg kan holde kurs, men vi må finne et lokale med plass til 8-10 personer og en bil eller to først.

Vi kommer tilbake til pris og tidspunkt dersom vi finner et lokale.

Kan låne maskiner hos meg, hvis det er av interesse. Duetto og Mini.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg holder mitt første store kurset i regi av Makki's CarSPA i Sveio om 2 uker. Er litt usikker på 2 plasser så mulig disse blir ledige.

2 dagers kurs for nybegynnere.

I lokalet blir det stilt 2 biler, en lys og en mørk som kun ble vasket av regn siste året. Sikkert litt lenger og :)

Det blir også lagt til rette med 4 arbeidsplasser med pansere av både lys og mørk farge med hard og myk lakk. Samt noe kos med SS sort lakk ;)

Her for deltakere prøvd seg på maskiner fra Flex, Festtool, Makita, Rupes, Mirka, Krauss, Lare og Kestrel Deltalyo DAS-6 Pro.

Noe jeg ikke klarer å få til denne gangen er sakseløfter men skal nok gå fint uten :)

Sveio er kanskje litt langt unna Bergen men om noen er interessert så kan jeg si ifra om disse 2 plassene blir ledige..

Jeg har ikke helt fastsatt kursavgiften ennå men trolig rundt 1000-1200kr i første omgang.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg holder mitt første store kurset i regi av Makki's CarSPA i Sveio om 2 uker. Er litt usikker på 2 plasser så mulig disse blir ledige.

2 dagers kurs for nybegynnere.

I lokalet blir det stilt 2 biler, en lys og en mørk som kun ble vasket av regn siste året. Sikkert litt lenger og :)

Det blir også lagt til rette med 4 arbeidsplasser med pansere av både lys og mørk farge med hard og myk lakk. Samt noe kos med SS sort lakk ;)

Her for deltakere prøvd seg på maskiner fra Flex, Festtool, Makita, Rupes, Mirka, Krauss, Lare og Kestrel Deltalyo DAS-6 Pro.

Noe jeg ikke klarer å få til denne gangen er sakseløfter men skal nok gå fint uten :)

Sveio er kanskje litt langt unna Bergen men om noen er interessert så kan jeg si ifra om disse 2 plassene blir ledige..

Jeg har ikke helt fastsatt kursavgiften ennå men trolig rundt 1000-1200kr i første omgang.

Kan vær interessant Makki!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne og tenke meg å være med på kurs i Bergen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sveio er veldig aktuelt for min del da det bare er 1 time unna! Send meg gjerne noe mer info på PM. Jeg er ikke nybegynner men regner med jeg kan ha bra utbytte av et kurs uansett.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vær interessant Makki!

Sveio er veldig aktuelt for min del da det bare er 1 time unna! Send meg gjerne noe mer info på PM. Jeg er ikke nybegynner men regner med jeg kan ha bra utbytte av et kurs uansett.

Sender dere PM.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor i Sveio så kunne vært aktuelt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får jeg PM ?

Sendt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive