Arne

Påsken 2008

27 innlegg i emnet

Hvor mange har lagt bilpleie planer for påsken?

Selv hadde jeg satt av to dager til min egen bil som ikke har fått den pleien som den skal ha,men det ser ut til at det skjærer seg gitt,derimot har jeg fått to mulige oppdrag som jeg ikke kan si nei til:)

Hva det blir får dere vente og se:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal jobbe i påsken. Men jeg håper ivertfall at bilen skal kunne kjøre ut av garasjen og bort til vaskeplassen for egen maskin til påsken.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at min egen bil er på lakkverkstedet hele påsken, så da blir det ikke så mye detailing på den iallefall.. Men skal alltids finne på noe;) :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MÅ få gjort noe i påsken!!!! har vært alt for slapp med pleie av bilene de siste måndene, men det holder for lenge det jeg har lagt på bilen høsten 07......

Klør i fingra....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter 12 timer i bil, på både grus, asfalt og salteveier idag så skal min vaskes ASAP.. Planen er da ARO også Optium Shampoo, og en shine innvendig:]

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vaske, polere, vokse ++ bilen til muttern litt senere i påsken. Må nesten gi bilen hennes litt stell før jeg drar i militæret. Mulig jeg tar fattern sin også, selv om den ikke trenger så mye stell (nye Ford Mondeo TDCi :))

Og nei jeg har ikke noen egen bil at the moment som jeg kan kose med :/ hehe

Endret av HHA
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg burde få gjort noe i påsken, fått sveiva inn lappen igjen så vært litt borte i det siste, men den skriker etter pleie nu.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde håpet på å få gjort noe etter en uke med sol og "vårvær", men neida....ligger ett hvitt teppe utenfor her nå... <_<

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forhåpentligvis blir onsdag en fin dag for meg. Pakke fra Autoglym med powerball. Da skal felgene bli klare for sommeren.

Og jeg regner med at bilen er ferdig på lakkverksted også.. Det blir deeeilig;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her et bilde av det som jeg skal kose meg med i påsken :)

er ikke sikker på om det blir begge men håper på det

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da har du jobben du da Arne.....og Foto blir veeeeldig bra av disse to......hint hint

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gjøre så godt jeg kan med bilder,men jeg skal stå inne på et trangt verksted så det KAN bli så som så med bilder men jeg skal prøve

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult og annerledes! Blir høydepolering dette;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel høyt og lavt,men husk at det er ikke noe big deal dette.

Bilene er falmet i lakken og skal bare friskes opp i fargen,pynte på plast og gummi deler.

Bilene blir vasket med en egen mixet såpe/avfetting når det tid til det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herved kan jeg meddele at USPS SUGER! Autoglym pakken min med felg-godsaker er stuck i Miami. Ingen felgshine i påsken :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd og høre,du får ta deg en tur hit så skal jeg vel finne noe du kan henge fingrene i ;)

Har hatt samme problemet selv med at pakker blir liggende i nesten en uke før det begynner og bevege seg.Helvetes surt.

Endret av Arne
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, takk for tilbudet;)

USPS byr på problemer hver sending. FedEx går alltid knirkefritt. Det samme med DHL.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja.. Da var påsken så godt som over, og jeg kan konkludere med at jeg ikke har brukt noe tid på å gjøre bilen penere.

Jeg har derimot brukt tiden på å gjøre jenter penere, ved hjelp av alkohol, så det går jo for mye det samme :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk tatt den ene lastebilen som jeg la inn bilde av men det ble ikke noe av bilder.Blitzen streiket:(

Men jeg kan si så mye at jeg har funnet ut at jeg ikke er veldig glad i biler uten klarlakk for tiden,ble mye klabb og babb der med den ja.Rød lakk og hvit skrift på sidene er ikke noe god kombinasjon fant jeg ut:) , ble etter hvert rosa skrift men det gikk enkelt vekk med #80 og en microfiberklut samt noen knikke øvelser med hånda!

Var mye kriker og kroker på bilen ,så jeg bestente meg for og ta hele bilen med 4" pad og G-100 maskina mi,og det gikk veldig bra.

Brukte ca 7 timer på rubbing,en god del flikk lakking,voksing og plast og gummi fornyer.

Måtte gi tapt og ta bakveggen på førerhytta da jeg måtte stå på kranen og balansere.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd det ikke ble noen bilder. Men det er vel mulig å ta et lite bilde med mobilen ellerno? :D

Tipper paden din ble ganske så rød ja;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive