Gå til innhold

Legge folie selv, hvor mye går med?

Recommended Posts

bilmagikeren
Skrevet

Ok, jeg skal kjøpe meg en liten "postbil" til firmaet mitt, og har tenkt å bruke den til å ha div produkter/utstyr i og det blir enten Peugot partner/ Citroen Berlingo/ Combo/ e.l og de er jo rimelig like store..

Jeg har lyst til å enten legge en helfarget folie som har en fin farge og ikke noe reklame, ev legge f.eks grå i bunn og noe reklame over.

Uansett kommer ikke reklame før etter litt, så vanlig helfoliering blir prosjektet. (når bil er på plass.)

Jeg har lyst til å lære meg å legge folie, ikke bare ta av;) og tenker derfor egen bil er ypperlig til prøve/feile.

Hvor mye trenger jeg ca?

Hva slags utstyr bruker folket? (gjerne kort femgangsmåte)

Hvilke merker er det som gjelder?

Evenuelt?

Håper noen som har litt erfaring med dette har tid til å rable ned et par setninger, det hadde vært supert;)

Fortsatt god helg!

• DCN Poeng 1

Min bilpleielogg

Bilmagikeren 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

Swissvax certified detailer

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

sandera
Skrevet

Lurer egentlig litt på akkurat det samme. Er det ingen med input her?

Asbjørnsen Automobilvaskeri

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår