Arild

Plastbelegg på mx5

Har tenkt å hjelpe en kompis med en mx5.

Denne har et plastbelegg nederst på dørene og kanalene..

Er dette noe man bare kan fjerne ? Ser egentlig ganske fælt ut med rifter og ymse på men eieren er overbevist om at det er en form for rustbeskyttelse.. Noen som har peiling på dette?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt å hjelpe en kompis med en mx5.

Denne har et plastbelegg nederst på dørene og kanalene..

Er dette noe man bare kan fjerne ? Ser egentlig ganske fælt ut med rifter og ymse på men eieren er overbevist om at det er en form for rustbeskyttelse.. Noen som har peiling på dette?

Høres ut som slik folie som skal beskytte mot steinsprut. Det kan være praktisk hvis den er hel... har den fått rifter og flenger ser jeg for meg at det virkeŕ mot sin hensikt og kan holde på smuss og fukt i steden for å beskytte.

Hvis det var min bil ville jeg tatt den av og eventuelt lagt på ny folie :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han skal selge den men tenkte jeg skulle få den fin og blank.. Ser egentlig vanskelig ut å fjerne den men får gi det et forsøk og heller rubbe den sammen med resten av bilen så det blir likt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1989 - 1997 har ruglelakk nederst på dør og kanal. Dvs det er en form for rustbeskyttelse og lakk over.

Nyere årsmodeller enn det har jeg ikke peiling på, men jeg tror ikke det er folie av noe slag involvert.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få tatt et bilde av det. Du ser klart det er et skille.

Quick detaila den litt for ham i går og det hadde lagt seg endel voks og dritt akkurat i dette skillet.

Forøvrig er dette en 99 eller 2000 modell.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive