• 0
Stoneass

Erfaring med skumkanon til hageslange?

Spørsmål

Hei,

Er det noen som har erfaring med skumkanon til hageslange? Jeg har forstått at man ikke får like god effekt som ved høytrykk, men noe effekt må man vel få?

Fint med noen anbefalinger, både på skum og kanon.

Jeg tenker i hovedsak å bruke den til hverdagsavspyling, da jeg ikke tar berøringsvask hver uke ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 svar til spørsmålet

• 0

Hverdagsavspyling, uten berøringsvask, bør utføres med høytrykk. Hageslange fjerner ikke nok.

Skumkanon til hageslange er bortkastede penger. Du legger forvaskkjemi like greit med lavtrykkpumpekanne. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Ok. Takk for svar.

Litt skuffa, ser morro ut med skum :) Får bli surfex i trykkanne inntil videre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Om du holder til i nærheten av Bergen så har jeg en du kan få billig! Syntes selv den var rimelig ubrukelig, hvertfall når jeg har skumkanon til HT.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Kan ikke sammenlignes med en til HT selvfølgelig, men synest den kan være grei å ha der man ikke har tilgang på HT. Om ikke annet enn å forlenge virketiden på avfetting ved sol eller godt tørkevær, og transportere litt dritt vekk fra bilen før avspyling. Får greit skum, men litt tynnere enn ved bruk av HT på min.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Jeg fikk akkurat en nilfisk HT og har tidligere brukt sprøytekanne for forvasken. Det er en enorm forskjell, jeg skulle ønske jeg gjorde investeringen tidligere...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive