Gå til innhold
Lyngaas

Spm. Skal korrosol blandes?

Recommended Posts

Lyngaas    11
Lyngaas

Relativt enkelt spørsmål.

Skal Korrosol blandes ut?

-Lyngaas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mz6    16
Mz6

Den KAN blandes ut i vann, men SKAL ikke.

Er det lite igjen i flaska, KAN du fylle på litt vann for å gå ut siste rest. Mister dog noe effekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Knutis    756
Knutis

Den KAN blandes ut i vann, men SKAL ikke.

Er det lite igjen i flaska, KAN du fylle på litt vann for å gå ut siste rest. Mister dog noe effekt.

Jeg har prøvd å blande ut IronX med vann, men det skilte seg bare. Har du prøvd å blande ut Korrosol med hell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mz6    16
Mz6

Jeg har prøvd å blande ut IronX med vann, men det skilte seg bare. Har du prøvd å blande ut Korrosol med hell?

Ja, men det ble brukt omgående også. Mulig det skiller seg over tid!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Knutis    756
Knutis

Ok, opplevde med IronX (tidlig utgave) at vannet lå som bobler inne i IronX'en og at det ikke blandet seg skikkelig.

Korrosol er mer flytende, så kanskje det funker der. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mmosberg    64
mmosberg

Jeg har brukt BH Korrosol en stund. Nå den siste tiden har jeg begynt å blande den i 1:1 med vann. For felger og bilpaneler som ikke er så inni h_lvete tilsmusset med metallpartikler så er det allikevel mer enn nok effekt. Rosa blødning kommer umiddelbart og best av alt så tar det lengre tid før produktet tørker opp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 076
Øyvind G

Iron remover som jeg kjøpte av Arnfinn (tidligere gruppekjøp) skulle være laget for å blandes ut med vann. Jeg synes ikke det var noe serlig å blande den ut pga. produktet dråpet seg på panelet isteden for å legge seg som en hinne. Når jeg bruker produktet uten å blande ut så har jeg ikke dette problemet.

Opplever du dette med IX eller korrosol, men likevel vil blande ut så hjelper det å blande i litt såpe. Da må flasken ristes før bruk pga. såpen og produktet skiller seg i flasken over tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig