Gå til innhold
Marius1

kjemi AS?

Recommended Posts

Marius1    12
Marius1

Noen som har prøvd produkter fra Kjemi AS ? Ser de har en del produkter rettet mot kjøretøy, kansje tungtransport?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tommy    5 875
Tommy

Jeg bruker Microavfettingen deres, den fungerer meget bra, og er ikke så dyr. (tror vi betaler ca 400.- + mva for en 25L dunk) Men jeg vet ikke om privatpersoner får handle der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marius1    12
Marius1

Jeg bruker Microavfettingen deres, den fungerer meget bra, og er ikke så dyr. (tror vi betaler ca 400.- + mva for en 25L dunk) Men jeg vet ikke om privatpersoner får handle der.

Var den du brukte på trykk kannen jeg tenkte på ser du :)! Tar meg en tur ut og sjekker når det er hjemover! Brukt den på folie også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tommy    5 875
Tommy

Var den du brukte på trykk kannen jeg tenkte på ser du :)! Tar meg en tur ut og sjekker når det er hjemover! Brukt den på folie også?

Har brukt den på folie også (ikke matt folie) uten problemer. Kemi A/S har ikke utsalg, de er en liten fabrikk, som produserer kjemikaliene, og leverer til firma/utsalgs steder. Vet Bilxtra leverer fra dem, men de har et kraftig påslag, sist jeg hørte, så skulle de ha nesten 1200.- for en 25L dunk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marius1    12
Marius1

Har brukt den på folie også (ikke matt folie) uten problemer. Kemi A/S har ikke utsalg, de er en liten fabrikk, som produserer kjemikaliene, og leverer til firma/utsalgs steder. Vet Bilxtra leverer fra dem, men de har et kraftig påslag, sist jeg hørte, så skulle de ha nesten 1200.- for en 25L dunk.

Akkurat! Prøver meg så ser vi! Takk for tips Tommy:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tommy    5 875
Tommy

Hvis du vil, så kan du komme utom meg en dag, å få med deg en skvett, som du kan prøve ut, så slipper du å handle en hel 25L dunk for å få testet den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marius1    12
Marius1

Hvis du vil, så kan du komme utom meg en dag, å få med deg en skvett, som du kan prøve ut, så slipper du å handle en hel 25L dunk for å få testet den.

Høres flott ut! PM'r deg når jeg er kommet hjem så ser vi når det passer best for begge:) Kommer hjem rundt mandag om en uke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig