Typer

Da maskin

Skal gå til innkjøp av en da maskin.

Vem vil dere ambefalle av krauss sin på 500 w og Lupus DAS6 Pro Oscillerende 880w

Siden jeg er amatør tenker jeg og bruke rundt 1500kr på en maskin

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig vil anbefale krauss maskinen faktisk. Disse to maskinene kommer fra samme produsent og er opprinnelig vanlig das6 og das6 pro. Jeg startet med en Buff Daddy som jo er en vanlig das6 rebrandet fra dodo juice. Ja, jeg anbefaler faktisk den svakeste maskinen av de du nevner pga. en konstruksjonsfeil på disse maskinene, som gjør at varmen fra motoren forplanter seg ned i bakplata med følge i ødelagte pads. Jeg har aldri opplevd dette selv med das6, men har vært mange tilfeller med ødelagte pads på das6 pro grunnet høyere effekt og større varmeutvikling. Das6 er en god maskin som du vil få mye glede av, men vær forberedt på at hvis du først blir bitt av basillen så kommer nok ønsket om rupes eller flex relativt fort.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en del som mener 500w er for lite, men hadde sjølv den maskinen tidligere, å til normalt bruk holder det.

Men det er problem/blir problem på begge maskinene med hard polering over lengre tid, at det blir veldig varmt i bakplata, å en den folk har fått ødlagt puter på grunn av det. Gjelder mest med scholl sine puter etter det eg har ledt, men bytt puter på hvert panel så går det fint.

Tipper effekten utgår lite på den varmen da det er overføringa, hastighet, press som lager den store varmen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider