mrkenny

Flekk eller lakkskade ?

Hei folkens

Er helt ny på dette med bilpolering osv.

Men det jeg skal fram til er at jeg har kjøpt meg en ny mercedes a klasse i svart for 1mnd siden og nå ser jeg at det er noe slags "flekker" nederst på panseret. Ser nesten ut som det har vært klistemerke der, er ikke noe klister og har prøvd å polere med autoglym, men enda så er det der.

Legger ved bildet, er kanskje ikke så godt å se det på bildet men

Er det noen som vet hva dette kan være og hva jeg burde gjøre for å få det bort?

post-8474-0-95938900-1401222079_thumb.jp

Takk for svar :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å si ut i fra bildene, krakelering i klarlakken eller waterspots kanskje...?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer du ikke å kjenne om det er forhøyninger eller om det er sprekker?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etsing i klarlakken etter fugleskit.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, er fra fugleskitt eller insekter. Etser seg ned i lakken, så du må polere med en polish med slipemidler. Burde få bort mesteparten hvertfall. Hva har du av polish? Og hvor holder du til? Så kanskje noen kan ofre en skvett ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man kjenner på det så er det helt glatt, kjennes ikke ut som det er noe der, men det bare synes.

Ikke noe sprekker eller forhøyninger der heller.

Jeg har prøvd å bruke autoglym ultra deep shine, og autoglym extra gloss protection uten hell. Noen som vet om dette er bra nok produkter?

Jepp, er fra fugleskitt eller insekter. Etser seg ned i lakken, så du må polere med en polish med slipemidler. Burde få bort mesteparten hvertfall. Hva har du av polish? Og hvor holder du til? Så kanskje noen kan ofre en skvett ;)

Aha tusen takk :) jeg har kun autoglym ultra deep shine og extra gloss protection produkter, men hvis du har noe bra å anbefale så si gjerne hva de heter for kunne godt tenkt å kjøpt det, og hva slags microfiber kluter som er å anbefale? de jeg har prøvd hittil har ikke vært bra

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir ganske dyrt å kjøpe utstyr for å fikse det lille merket, hvis du ikke har tenkt å polere en del fremover. Derfor jeg lurte på hvor du bodde, så kanskje noen hjelper deg ;) De produktene du har brukt er ikke ment til å fjerne noe, bare beskytte lakken etterpå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor i Oslo, så hvis noen her har de produktene så hadde det vært supert om noen kunne hjulpet meg med å fjerne dette.

Eller er det noen bedrifter som kan gjøre dette som noen vet om, som er flinke og ikke altfor dyrt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med:

Brynildsen Autospa, Moss, Norge

920 67 001

bernhard@brynildsenautospa.no

Holder til i Ski/Moss, så det er ikke lange veien for deg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive