Gimnes

Rabattavtale trondheim?!

Dette blir kanskje litt lokalt topic,men vet ikke helt hvor jeg skal legge tråden?

Ser at proglazer skal åpne butikk på tunga og skal ha utsalg av proglazer og alt fra scandicshine,tenkte at det er jo noen detailere i trondheim og omegn nå,så kanskje vi skulle prøvd å få til en rabattavtale. Kunne vært greit å dra rett i butikken å kjøpe varer noen ganger også kanskje?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal innom på åpningsdagen ihvertfall:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får ta en prat med de gutta. Noen som kjenner de her inne?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I og med at de blir underleverandør hos SS (om jeg har forstått det riktig) burde vel DCN-rabatten bli gjeldende. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det er de samme gutta som driver Opti-tuning/Optishop, uten at jeg er helt sikker. Ser de har Proglazer i sitt sortiment på Optishop og begge holder til på samme adresse i Strandveien.
Som mange andre, så fikk jeg også e-post fra SS tidligere i år om at de har gått inn i et lite samarbeid med Opti tuning.
Får håpe de har mulighet til å ha et godt sortiment slik at man kan stikke innom hvis man mangler et par ting ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at gutta, kjenner de ikke. Men kjenner folk som kjenner :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at gutta, kjenner de ikke. Men kjenner folk som kjenner :P

X2 Han ene bor ikke langt fra meg, og skal være her inne om jeg ikke tar helt feil!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette fikk jeg til svar fra de:

Vi lanserer en egen kundeklubb til uka, med fordelskort som gir fast rabatt, spesialpris på enkelte kampanjepridukter, samt mulighet til å delta på div arrangementer her i trondheimsregionen, som F.eks temakvelder, sosialt samvær(snøscootertur i åre?;) ), grilling, kurs osv osv! Vårt mål er å vekke interessen til folk rundt oss og skape en liten bilpleiefamilie!

Vi får inn det meste av utvalget til swissvax til uka, samt et lass med rupes når det omsider kommer til Norge igjen.

Ønsker gjerne feedback fra dere på produkter vi bør ha i vårt sortiment ;)

Å ang kundeklubb/detailersclub får vi sikkert laga en løsning der dere får joine den på andre premisser en vanlig dødelige ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint om en av dere som skal dit i morgen tar en prat med de. Får dessverre ikke dratt pga konfirmasjon. Om noen tar dialogen videre så er det fint om man legger ut noen ord om det på denne tråden slik at vi er oppdatert.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom idag, fin butikk med helt greit utvalg og gode priser. Hørte noe om att de mangler noen produkter fortsatt så utvalget blir nokk enda bedre. Med litt rabatt og innsparte fraktkostnader så blir jeg stamkunde ihvertfall, kan godt betale litt over nettbutikk pris for og få handlet over disk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint om en av dere som skal dit i morgen tar en prat med de. Får dessverre ikke dratt pga konfirmasjon. Om noen tar dialogen videre så er det fint om man legger ut noen ord om det på denne tråden slik at vi er oppdatert.

Tenkte jeg skulle slå av en prat med de, men det var en del folk når jeg var der, så jeg slo det fra meg for idag iallfall. Spent på å se hvilke varer de får inn fremover, fant lite av produktene jeg har bestemt meg for å bruke. (For å unngå luksusfellen)

Innkjøp på +1500,- vil nok fortsatt bli gjort på nett for min del, med mindre vi får en fin rabattavtale.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive