Stoles

Megs DC og roterende maskin

Kan Meguiar's Deep Crystal Step 1 & 2 brukes sammen med roterende maskin?

Har tenkt å gå til innkjøp av noen produkter fra Mirror Glaze serien, men kunne tenke meg å bruke det jeg har i første omgang.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, de er nok ment for hånd og DA-maskin eventuelt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var i grunnen det jeg så for meg ja. Derfor jeg ville høre her før jeg evt forsøkte... ;)

Tenker det blir en handlerunde på Autogeek.net før våren for alvor setter inn.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Step 1 går an å bruke på veeldig lavt turtall med polishing pad, step 2 med finishing pad. Ikke bruk press, og ikke kjør tørt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men egentlig grei å dra over bilen for hånd med den, bare legg på tynn TYNT og ta ett og ett panel om gangen slik at den ikke tørker på lakken... jobb den til den nesten er bort, så er det ikke mye pes med den

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
men egentlig grei å dra over bilen for hånd med den, bare legg på tynn TYNT og ta ett og ett panel om gangen slik at den ikke tørker på lakken... jobb den til den nesten er bort, så er det ikke mye pes med den

Jeg prøvde denne serien for første gang forrige helg, og må si jeg ble ganske imponert over hvor blank jeg fikk bilen bare ved å gå over den for hånd.

Erstattet step 3 med NXT Gen Tech Wax 2,0, men rakk kun ett lag med denne. Får legge på et lag eller to til etter neste vask.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg prøvde denne serien for første gang forrige helg, og må si jeg ble ganske imponert over hvor blank jeg fikk bilen bare ved å gå over den for hånd.

Erstattet step 3 med NXT Gen Tech Wax 2,0, men rakk kun ett lag med denne. Får legge på et lag eller to til etter neste vask.

Ja har gitt mange hakeslepp etter å ha behandlet biler med DC ;)

Etter at Tech Wax'en er ferdig etterherdet, kan du faktisk legge på Step3 eller en annen carnaubavoks for litt mer "bling" og fetere beading-action B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ja har gitt mange hakeslepp etter å ha behandlet biler med DC ;)

Etter at Tech Wax'en er ferdig etterherdet, kan du faktisk legge på Step3 eller en annen carnaubavoks for litt mer "bling" og fetere beading-action B)

Takk Kazzper. Dette er produkter jeg har (DC1, DC2, NTX Tech Wax og Megs#26 Carnauba Wax) som jeg gleder meg til å prøve bare snøen smelter en gang (antakelig juni/juli slik det virker nå). Men når man leser på forumet her får man jo lyst på mange andre godsaker da. F.eks. Swissvax spesielt til nyere BMW fristet meg veldig da. Syns det alltid kommer noe bedre så fort jeg har handlet et eller annet. Får kanskje slutte å følge med her, hehe. :rolleyes:

Endret av gjohn
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta det helt med ro, det er alltid sånn at idet du kjøper "det beste" så kommer det noe nytt og bedre som du bare må ha.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive