Gå til innhold

Foam Cannon


Tandis1

Recommended Posts

Førsteintrykk: Kanonen virker veldig solid og godt satt sammen. Et pluss at det går ann å skru av ene enden å bytte hvis det trengs, du har også to justerings muligheter, en framme ved dysa og en over tanken, til strålen og mating av såpa.

DSC_0003-1.jpg

DSC_0009.jpg

Den var litte granne trang å få inn i selve håndtaket, men det gikk..

DSC_0005.jpg

Men her trengtes det det en større tank ja:D Mere å leke seg med =P

DSC_0011.jpg

Må jo også ha en lengre slange. Den fant jeg på Tess til hele 4 Kr for 34 cm

DSC_0004.jpg

Flaska er lakkert og driver å tørker nå, rød metallic^^

Untitled-1.jpg

En liten prøvekjøring hadde vi jo idag;) 1 oz med Duragloss og 1 oz med Snow Foam. Bilde tatt 5 min etter nedsåping.

Takker Scandic Shine for microfiber:D

Håper på +grader imorra for en mer grundig test.

Det var dårlig med + grader og tid for den saks skyld.

Men fikk da henta flaska:P

DSC_0002-2.jpg

DSC_0005-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillater meg å legge til noe her. Testa Foam Cannon fra Scandicshine i dag. 1/2cm med Snow Foam, og 1/2cm med CW+G + Foam Cannon = Artig!!

IMG_0905.jpg

IMG_0914.jpg

IMG_0922.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst på Foam Cannon, eller Foam Gun til vanlig hageslange selv! Venter bare på tilbakemelding fra en kompis som handla Foam gun nå nylig. :) Har ikke høytrykksspyler, og diverse ting som gjør at det passer dårlig med det. hehe. Men jeg krever å prøve Foam Cannon i påsken, Roger! :D

Endret av cmn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår en foamkrig til sommeren!!! Dette ser jo nesten litt for kult ut til å blit tatt seriøst av naboer og kjente. Står der og skyter skum på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min test må utsettes litt, regna endel i helga.. så vi fikk 10 cm vann i kjeller'n.. Fatter'n var ikke så interessert i at jeg skulle vaske bil her ute da gitt:P Men skal skrive fyldigere etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var det vær:D Å steike var det artig med skum ja, her snakker vi barberskum på høyt nivå.. Denne gangen også Snow Foam og Optium CW, fyllte flaska med 1L vann og 1,5 oz av hver såpe.

Først brukte jeg ARO og fikk vekk den værste møkka, så la jeg skum over bilen og lot det virke i 15 min. Så var det på med ShMitt'n^^ Har ikke kost med sånn med bilvasken siden ifjor sommer:D Tilsutt la jeg på Pinnacle LS, mens den herda så vasket og støvsugde jeg bilen inni.. Men for å prøve å beskrive hvor heftig detta skummet var trengs det bilder:P

DSC_0047.jpg

Dirrty

DSC_0048a.jpg

Etter ARO

DSC_0051a.jpg

Skummmmm

DSC_0053a.jpg

DSC_0054a.jpg

hvit bil:D

DSC_0055a.jpg

DSC_0057a.jpg

DSC_0061A.jpg

Etter 5 minutter

DSC_0064a.jpg

Etter 15 min, skummet sitter som klister på bilen!

DSC_0065a.jpg

DSC_0069a.jpg

Finito!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at den var så møkkete som den var så burde jeg ha spylt av også spylt på nytt.. Men denne gangen gikk jeg rett på med ShMitt og bøtter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Det var da voldsomt med skum det der.....digger min FoamCanon også....naboene titter og bilen blir ren.....

men tandis........rett på med ShMitt?......ned på gulvet og ta 30 push ups asap.....ellers sender jeg deg på trenings leir hos Colli..blir helvetesuke i flere månder.....he he....

Uansett er bilen din bra blank syntes jeg.... bare slenge på noen 16" så er det en grom Cruiser....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:unsure: jeg har båret sponplater og demontert skap ifra kjeller'n i 1 time nå.. Er ikke en mulighet for at det holder? :P Eller så får jeg rett å slett ta en tur over berget da :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...