Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Heisann!
Jeg kjøpte meg nettopp en Foam Cannon da jeg har hørt mye positivt om dette, og da ville prøve det selv :)

Det jeg da lurer på er hvilke såper som dere vil anbefale til en interessert nybegynner innenfor bilpleie, jeg lurer også litt på hvordan jeg skal blande ting. Jeg bruker en Karcher Høytrykksspyler.

Er det kun nødvendig å legge såpe i beholderen som jeg fester på HT-spyleren, eller må jeg legge noe i såpebeholderen til selve HT-spyleren også?

Takker for hjelp og forslag! :)

- Olav

Skrevet

Heisann!

Jeg kjøpte meg nettopp en Foam Cannon da jeg har hørt mye positivt om dette, og da ville prøve det selv :)

Det jeg da lurer på er hvilke såper som dere vil anbefale til en interessert nybegynner innenfor bilpleie, jeg lurer også litt på hvordan jeg skal blande ting. Jeg bruker en Karcher Høytrykksspyler.

Er det kun nødvendig å legge såpe i beholderen som jeg fester på HT-spyleren, eller må jeg legge noe i såpebeholderen til selve HT-spyleren også?

Takker for hjelp og forslag! :)

- Olav

Det Øyvind sa og nei tanken på HT'en drar bare opp på "mix" :)

Skrevet

Kjempe takk for svar! :)

Nå må jeg bare vente på cannonen min, så blir det skummparty :)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår