Citrus

Polering av bil med dekaler

Noen som har tips til løsninger i forhold til dekaler, går jo "nesten" ikke an og teipe over de heller..?

Tenker i forhold til firmabil...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok tape over de mht kantene, noen kan du nok kjøre over men du kan ta farge eller smelte de om det blir varmt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å polere over! Har tatt flere skolebiler med rekalme, nada problemo.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for at du tar det opp, for er nyskjerrig på dette selv... har fått jobb på to biler som er profilert opp begge to. Så har undret litt på dette hvordan jeg skal angripe saken uten å "ødelegge" dekoren med poleringsmaskinen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bare å polere over! Har tatt flere skolebiler med rekalme, nada problemo.

bruker du DA eller roterende da? Bør vel ikke gå på med noe mere enn s40?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener fortsatt du ikke trenger å polere over de, tok farge av en stripe på en bil selv, og svogern min fikk dratt av farge på Range Rover bokstavene med poleringsmaskin. så ser ikke noe point i å polere over det uansett, er ikke der du skal fjerne riper :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok en rød lastebil uten klarlakk med hvite bokstaver på.De ble rosa. Tok endel tid og få de hvite igjen,men ble bra til slutt.

Endret av Arne
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PÅ bilene jeg polert var det vanlig hvit rekalme, skulle jeg begynt å tape alt det hadde jobben tatt 10 år! Men uansett, var ikke noe problem. Selv med grovt. Roterende var det ja.

DSC00276.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, da er det nok noe forskjell på klistremerker som benyttes, at de er fargeekte bla, dvs samme farge tvers imellom, den jeg tok var sort og ble hvit etterpå.. not fun at all...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel høre om de har samme farge gjennom hele. Bildet bør jeg sikkert teipe litt på, ikke store problemet det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et stor bilde bør du nok holde deg unna ja! Hehe.

Det er ingen vits å polere slike merker for å få de "finere"

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, funker vel ikke så bra det. Tenkte bare på om jeg måtte teipe alle bokstavene, for da holder jeg ikke tidsfristen på teipen :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har logo på bakruta til servicebilene våre, og selv om det er høy kvalitet på trykket blir logoen hvit der bakrutepusseren har gått over. Men noen lager logoer i "standardfargene" man får på filmen, og denne tåler jo en god del mer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde svart strimer på frontruten (på gammel bilen :P ) Ikke noe problemer med viskerne. Verre var det med isskrapa i feil retning :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polerte båt med decaler, de blei hvertfall nesten helt hvite. Var grov rubbing og grov pute da.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive