chrefs

GYEON Q2 View?

Hei.

Noen som har erfaringer med denne forseglingen? Hvordan den er å jobbe med, hvor mye får jeg dekt med 20ml?

Skal ta salgs-shine på en bil iløpet av de neste ukene en gang, og tenkte litt på hvilken ruteforsegling jeg skal bruke. I og med at denne bilen har panoramatak trenger jeg mer produkt, da flasken jeg har med G5 kun holder til front og sideruter.

Lurte først på å legge Nanolex Glass Ultra, men siden dette er svigers sin bil og jeg ikke har peiling på evt. Ny eiers vaskeprosedyre vil jeg ikke legge for mye i det.

Nevnte forsegling virker som et spennende produkt, og til den prisen BN har denne uken er det veldig interessant.

Endret av chrefs
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den stående men G1 holder for godt enda :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns den er jævlig å buffe, sitter godt på glasset. Men holder foreløpig bra og har fin effekt.

20ml holdt til ca 6 frontruter med litt sløsing på de to første påføringene. Det står nemlig at flasken holder bare til 2 biler elns, så jeg trodde jeg måtte bruke mye produkt for å få lovt effekt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med "2 biler" mener de vel kanskje at man skal legge dette på alle rutene?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, 3 ruter a 2 biler. Jeg prøvde å bruke halve flaska ved første påføring, men neh.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker View, og er kjempefornøyd. Hadde ingen nevneverdige problemer med å buffe i etterkant av påføring. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive