villans

Polering ute..

Kan man stå ute i sola å polere og vokse bil eller i skyggen ? Garasjen jeg har er for liten til å stå å i....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går helt fint så lenge det er grei temperatur og ikke blåser noe særlig, men kan være litt stress å gjøre alt på en dag samtidig som du stresser om at været må holde seg gjennom hele dagen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta ett og ett panel og gjør det helt ferdig før du går videre til neste, så går dette fint.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som andre har skrevet, går fint det, bare og bruke litt sunn fornuft som med det med meste annet ;)

Men du spør om du kan stå i solen eller skyggen, jeg anbefaler skyggen.

Lakken blir fort litt vel varm i solen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakken blir fort litt vel varm i solen.

Den blir jo enda varmere av korrigering :P

Mener B&B konkluderte med at det ikke var noe ulempe å stå i sola under korrigering, men resten av seansen burde gjøres i skyggen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant det Trogha. Vasking med såpe og kjemi som tørker er et større problem, særlig med sort tak som jeg har.

Jeg vokset bilen selv i går, stort sett i solen. Gikk greit det, ble wax on, wax off i full fart med Collinite 845. Fortrekker dog å stå inne som jeg pleier og gjøre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har stått ute i dag. Tok ferdig høyre baksjerm, bakdør, fordør, forskjerm. Scholl S3,Scholl S17,Scholl S30. Holdt meg i skyggen og tok 1 panel av gangen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive