kim-arve

Brilliant black

Hei.

Har drivi på med Audin i en par dager nå, finni ut at når jeg skal buffe av polishen så lager jeg masse små microriper. med lys på dissa ripene så kommer hologram partyet. hva gjør dere for å slippe unda disse microripene/hologramene? hvordan kluter bruker dere?

Mvh Kim-Arve

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et triks er å la være å buffe, men heller å dynke bilen i Surfex og spyle med ht+håndvask etterpå ;) Hvis du lar lakken kjøle seg ned før du buffer så hjelper det også :)

Endret av Krisfje
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan også prøve å vente til lakken har kjølt seg ned før du buffer.

Hva er det slags produkter og maskin du har brukt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har grovkorrigert med MG #101 på Hitachi roterende maskin. også Mirka Polarshine 10 på både MG Da maskin og krauss 900w Da maskin.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen erfaring med produktene du nevner, et bilde av defektene vil muligens oppklare om dette dreier seg om microswirls fra buffing eller hologrammer fra korrigering eller voks.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring med lakken på min egen audi var att jeg måtte vente til lakken var helt kald før jeg kunne buffe. ellers kom disse herlige buffe ripene og laga holo pary.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring med lakken på min egen audi var att jeg måtte vente til lakken var helt kald før jeg kunne buffe. ellers kom disse herlige buffe ripene og laga holo pary.

Har prøvd det også. Men skal prøve å vente til enda litt lenger. Men fant ut at vist jeg buffa av polishen med DA maskinen å en fin pute så lagde jeg ikke noe riper eller noe. Men tok jo drit lang tid.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive