Anaxyd

Vaskemaskin i garasje?

Heisann!

Tenkte å kjøpe en billig vaskemaskin som jeg kan vaske MF og diverse detailerorienterte ting i. Det er ikke så populært å vaske dette i den ordinære vaskemaskinen i huset.

Er det mulig å rigge opp en vaskemaskin i en garasje uten vanlig vanntilkobling og avløp?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener du egentlig? :P En vaskemaskin må ha tilgang på vann, og den må få lov til å slippe det ut etterpå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om polishduden her inne har koblet hageslangen på den og bare lagt en hageslangen ut som avløp ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med hageslange er det naturligvis ingen problem.

Om du måler hvor mye vann som trengs for den vasken du kommer til å bruke, kan det kanskje tenkes at du får til en annen løsning også. Det kan f.eks være et reservoar med en liten pumpe dersom det er behov for trykk inn..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke plass til en vaskemaskin til på det ordinære vaskerommet altså?? De kan jo stables i høyden, etc. B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

Tenkte å kjøpe en billig vaskemaskin som jeg kan vaske MF og diverse detailerorienterte ting i. Det er ikke så populært å vaske dette i den ordinære vaskemaskinen i huset.

Er det mulig å rigge opp en vaskemaskin i en garasje uten vanlig vanntilkobling og avløp?

Sjekk garasjeloggen min :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det går jo jaggu meg an! Rett og slett bruke hageslangen ja, det var faktisk helt genialt! Vet noen hvordan man kan oppbevare en vaskemaskin om vinteren? Er det noe som kan fryse etc, og hva kan man gjøre for å unngå det? J

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg legger ned utslagsrøret så tømmer det meste seg, går an å sette noe så enkelt som ei lyspære o.l inni :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som polishduden sier tømmer det meste seg om man legger ned avløpsslangen, gjerne sett maskina litt på kant også. Åpner du i tillegg blindpluggen til filteret burde den fint overleve en vinter i garasjen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt rått, da skal jeg sannelig vurdere dette! Er det noen tips til vaskemaskin i samme slengen forresten? Siden dette skal være en detailing-vaskemaskin only. :D Tenkte å prøve å finne noe brukt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En som funker :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt rått, da skal jeg sannelig vurdere dette! Er det noen tips til vaskemaskin i samme slengen forresten? Siden dette skal være en detailing-vaskemaskin only. :D Tenkte å prøve å finne noe brukt.

Sikkert noen som gir bort en gratis som fungerer i ditt nærområde på finn ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive