Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Heisann!

Tenkte å kjøpe en billig vaskemaskin som jeg kan vaske MF og diverse detailerorienterte ting i. Det er ikke så populært å vaske dette i den ordinære vaskemaskinen i huset.

Er det mulig å rigge opp en vaskemaskin i en garasje uten vanlig vanntilkobling og avløp?

Skrevet

Hva mener du egentlig? :P En vaskemaskin må ha tilgang på vann, og den må få lov til å slippe det ut etterpå.

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Skrevet

Lurer på om polishduden her inne har koblet hageslangen på den og bare lagt en hageslangen ut som avløp ;)

Skrevet

Med hageslange er det naturligvis ingen problem.

Om du måler hvor mye vann som trengs for den vasken du kommer til å bruke, kan det kanskje tenkes at du får til en annen løsning også. Det kan f.eks være et reservoar med en liten pumpe dersom det er behov for trykk inn..

Hirobofly
Skrevet

Ikke plass til en vaskemaskin til på det ordinære vaskerommet altså?? De kan jo stables i høyden, etc. B)

• Forhandlere
polishduden
Skrevet

Heisann!

Tenkte å kjøpe en billig vaskemaskin som jeg kan vaske MF og diverse detailerorienterte ting i. Det er ikke så populært å vaske dette i den ordinære vaskemaskinen i huset.

Er det mulig å rigge opp en vaskemaskin i en garasje uten vanlig vanntilkobling og avløp?

Sjekk garasjeloggen min :D

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Skrevet

Ja det går jo jaggu meg an! Rett og slett bruke hageslangen ja, det var faktisk helt genialt! Vet noen hvordan man kan oppbevare en vaskemaskin om vinteren? Er det noe som kan fryse etc, og hva kan man gjøre for å unngå det? J

• Forhandlere
polishduden
Skrevet

Når jeg legger ned utslagsrøret så tømmer det meste seg, går an å sette noe så enkelt som ei lyspære o.l inni :)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70

Skrevet

Som polishduden sier tømmer det meste seg om man legger ned avløpsslangen, gjerne sett maskina litt på kant også. Åpner du i tillegg blindpluggen til filteret burde den fint overleve en vinter i garasjen :)

Skrevet

Helt rått, da skal jeg sannelig vurdere dette! Er det noen tips til vaskemaskin i samme slengen forresten? Siden dette skal være en detailing-vaskemaskin only. :D Tenkte å prøve å finne noe brukt.

• Forhandlere
polishduden
Skrevet

En som funker :D

2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70

Skrevet

Helt rått, da skal jeg sannelig vurdere dette! Er det noen tips til vaskemaskin i samme slengen forresten? Siden dette skal være en detailing-vaskemaskin only. :D Tenkte å prøve å finne noe brukt.

Sikkert noen som gir bort en gratis som fungerer i ditt nærområde på finn ;)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår